شهری

شهردارمنطقه ثامن اعلام کرد:

صدور بیش از۱۱۰ پایانکار،پروانه و عدم خلافی طی ۳ ماه/ مراجعان به منطقه ثامن براساس طرح جدید پاسخگویی می شوند

کد خبر : 45147

شهردارمنطقه ثامن گفت: طی سه ماهه گذشته تا کنون و پس از ابلاغ طرح جدید بیش از۱۱۰ پایانکار،پروانه و عدم خلافی در این منطقه صادرشده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد،سید فرهاد حجازی در این خصوص افزود : پس از ابلاغ طرح جدید نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر همکارانم در منطقه براساس این طرح به مراجعان پاسخگویی داشته اند.

شهردار منطقه ثامن تصریح کرد: این ادعا که بعضا از سوی برخی مطرح می شود،که شهرداری منطقه ثامن به مراجعان برای دریافت پروانه،پایانکار و.. پاسخگویی نداشته، مرتبط با اوایل ابلاغ طرح حریم رضوی در نیمه مردادماه ۱۴۰۰، از سوی شورای عالی معماری و شهرسازی به استانداری بود و طبیعتا در آن مقطع با توجه به اینکه طرح بر روی سیستم های یکپارچه شهرسازی بارگذاری نشده بود مشکلاتی را ایجاد نمود.

او ادامه داد: البته در همین برهه زمانی نیز هیچ درخواستی از سوی شهرداری منطقه بدون پاسخ نبوده و بسته به نوع و موضوع درخواست شهروندان، پس از استعلام از مشاور طرح اقدام میشده است.

حجازی با بیان اینکه پس از ابلاغ و بارگذاری طرح جدید حریم رضوی روی سامانه، پاسخگویی ها به مراجعان بر اساس ضوابط این طرح صورت گرفته، اظهارکرد: برهمین اساس در مجموع طی سه ماه گذشته تا کنون ۲۰ پایانکار،۴۱پروانه و ۴۹ عدم خلافی طبق طرح جدید از سوی منطقه ثامن صادر شده است .

شهردار منطقه ثامن مشهد در پایان خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای دهه مبارک فجر تا کنون، به منظور رفاه حال شهروندان و برای استفاده مردم از تخفیفات شهرداری ،شهرسازی منطقه ثامن در شیفت بعدازظهر نیز آماده پاسخگویی به مراجعان بوده است .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن