اخبار مهم

قتل فجیع دو نفر در حوالی مشهد / متهمان دستگیر شدند

کد خبر : 37101

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به قتل مسلحانه دو نفر در حوالی مشهد از دستگیری متهمان در کمتر از ۵ ساعت خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا ابراهیم قربان‌زاده با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش تیراندازی منجر به مرگ دو سرنشین خودروی سواری سمند در حوالی مشهد، بلافاصله دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی در این ماموریت ضربتی وارد عمل شدند. بررسی‌های اولیه آنها نشان می‌داد سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری به تعقیب خودروی سواری سمند پرداخته و پس ازتیراندازی به سمت این خودرو با سرعت متواری شده‌اند.

قربان‌زاده ادامه داد: درپی این تیراندازی دو سرنشین خودروی سواری بر اثر اصابت چند گلوله به طرز فجیعی به قتل رسیدند و کارآگاهان به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به ردزنی متهمان شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پلیس با بررسی‌های علمی دریافت متهمان با یک دستگاه خودروی دیگر قصد فرار و خروج از استان خراسان رضوی دارند که با اقدام های اطلاعاتی خودروی مذکور درحوالی شهرستان تربت حیدریه متوقف و دو متهم اصلی و دیگر متهمان پرونده دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تحقیقات بعدی پرونده نیز چهار قبضه اسلحه سبک و مهمات را مربوطه کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه این عملیات در کمتر از ۵ ساعت به نتیجه رسید، افزود: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای روشن شدن علت و انگیزه دقیق متهمان که با مقتولان رابطه فامیلی داشته‌اند و کشف دیگر زوایای این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن