شهری

۲۸۰ هزار دانش‌آموز خراسانی در شبکه شاد عضویت ندارند

کد خبر : 36977

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از عدم احراز هویت و عضویت ۲۸۱ هزار دانش‌آموز این استان در شبکه اجتماعی دانش‌آموزان یا همان شاد خبر داد و گفت: این تعداد دانش‌آموز از خدمات آموزش در این سامانه بهره نمی‌برند.

صبح مشهد– قاسمعلی خدابنده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از این دانش آموزان عشایر و بقیه نیز دانش آموزان روستایی یا مناطق محروم هستند که امکان استفاده از اینترنت و گوشی تلفن هوشمند ندارند.

وی ادامه داد: در تعامل با صدا و سیما برای این گروه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه محتوای آموزشی پخش می‌شود و از این طریق زیرپوشش آموزش از راه دور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تعدادی درسنامه و خودآموز دروس نیز تدوین و در میان این گروه از دانش آموزان توزیع شده است که ویژه دانش آموزان ابتدایی است.

خدابنده افزود: چهار سری درسنامه تحت عنوان قاصدک یک تا چهار در بین دانش آموزان دیگر مقاطع نیز توزیع شده و امکان دانلود متن این درسنامه ها نیز برای همه فراهم گردیده است تا به این ترتیب خلاء موجود پر شود.

وی تاکید کرد: تمامی معلمان و مدیران، محور اصلی کار خود را بر آموزش هرچه بهتر تمامی دانش آموزان متمرکز کرده‌اند و این تلاش را شایسته قدردانی می‌دانیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی آموزش حضوری در مدارس تا اطلاع ثانونی تمام تمرکز بر موضوع آموزش غیر حضوری قرار دارد و دستورالعمل لازم به مدارس ارائه شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن