اخبار مهماسلاید شو

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

کاهش ۳۳ درصدی‌ جان باختگان ‌تصادفات جاده ای/ طرح زمستانی پلیس راه آغاز شد

کد خبر : 36128

فرمانده انتظامی استان گفت: خوشبختانه امسال شاهد کاهش ۳۳ درصدی جان‌باختگان ناشی از تصادف جاده‌ای در خراسان رضوی هستیم که ناشی از کاهش تردد در جاده‌ها و همچنین رعایت مقررات بوده است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، سردار محمد کاظم تقوی در مراسم آغاز اجرای طرح زمستانی پلیس‌ راه و دیگر دستگاه‌های امدادرسانی برای خدمت‌رسانی به مسافران در طول جاده‌های استان، بیان کرد: امسال طرح زمستانی در جاده‌های استان متفاوت از سال های قبل اجرا می‌شود به این معنا که امسال با شرایط شیوع ویروس کرونا مواجه ایم و نیروهای امدادی و پلیس علاوه بر خدمت‌رسانی در جاده‌ها باید مراقب سلامتی خود نیز باشند زیرا در شرایط آسیب‌پذیری خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: با توجه به این که در بخش ناوگان حمل و نقلی پلیس راه با کمبود مواجه بودیم از شنبه (دیروز) ۳۸ دستگاه خودروی سواری و وانت به ناوگان پلیس ‌راه استان افزوده شده ‌است. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی نیز در این مراسم گفت: تعامل و همکاری بین پلیس، راهداری و مجموعه‌های امدادی بسیار مهم و اثربخش است و اگر هر یک از این مجموعه‌ها با چالش مواجه شود کل خدمات با مشکل مواجه می‌شود.

ابراهیم نصری افزود: با مشکلات کمبود اعتبار مواجه هستیم اما با تعامل می‌توان بر همه مشکلات غلبه کرد.شایان ذکر است، در چارچوب اجرای طرح زمستانی در خراسان رضوی ماموران پلیس راه، راهداری و امدادی در مسیرهای جاده‌ای و راهدارخانه‌های سطح استان مستقر می‌شوند و به حادثه دیدگان و در راه ماندگان کمک می کنند. استان شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی با گستره‌ای معادل ۷درصد مساحت کشور ، ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر جاده دارد که شش هزار و ۴۲۳ کیلومتر آن بین‌شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن