دانش و فناوری

اظهارات جدید درباره توافق آمریکا با فضایی ها بحث هایی را برانگیخته است چه چیزی پشت این ادعاست ؟

توافق با فضایی ها توهم یا واقعیت؟!

کد خبر : 35984

بعضی ها معتقدند موجودات فضایی واقعاً وجود دارند و در برخی از سیارات دیگر زندگی می کنند. عده ای هم آن ها را توهماتی بی پایه و اساس می دانند؛ اما آیا این موجودات واقعاً وجود دارند یا خیر؟ نکته ای که نه تنها ذهن من و شما که ذهن دانشمندان را هم به خود مشغول کرده است. به تازگی هم یک ژنرال صهیونیستی ادعا کرده آمریکا با موجودات فضایی توافق نامه سازش امضا کرده که بازتاب و واکنش های زیادی به همراه داشته است. البته معمای وجود حیات در مکانی دیگر غیر از کره زمین، موضوعی است که پس از سال ها بررسی و تحقیق هنوز حل نشده است.

صبح مشهد– امروز می خواهیم ضمن بررسی ادعای این ژنرال صهیونیستی به واکنش رسانه های جهان به این ادعا و همچنین ادعاهای دیگر در خصوص آدم فضایی ها بپردازیم.

توافق با آدم فضایی ها
«حائیم عیشید» که پیش از این در سال های ۱۹۸۱ تا ۲۰۱۱ رئیس اداره فضایی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی بوده، در گفت و گو با یک روزنامه عبری زبان در خصوص وجود آدم فضایی ها و توافقات صورت گرفته بین آن ها و آمریکایی ها، حرف هایی زده که بسیار تعجب بر انگیز بوده است. به گزارش ایسنا، در بخشی از صحبت های این ژنرال صهیونیستی آمده است: «موجودات فضایی قصد ندارند حضور خود را در زمین علنی کنند و این کار را به زمانی موکول کرده اند که بشریت فهم کاملی از ماهیت فضا و فضاپیماها پیدا کند.» او همچنین مدعی شده موجودات فضایی که در زمان ترامپ به زمین آمده اند، درخواست کرده اند سفرشان به کره زمین محرمانه باقی بماند و وقتی ترامپ قصد داشته این راز را افشا کند، آن ها درخواست کرده اند صبر کند و اجازه بدهد مردم در آرامش زندگی کنند زیرا آن ها نمی خواهند نوعی از هیجان روانی دسته جمعی بر مردم حاکم شود. عیشید در ادامه ادعاهای خود گفته است این موجودات توافق نامه ای را هم با دولت آمریکا برای انجام آزمایش هایی در زمین امضا کرده اند. به گفته وی، یک پایگاه در زیر سطح مریخ وجود دارد که نمایندگانی از موجودات فضایی و چند فضانورد آمریکایی در آن حضور دارند.البته این ژنرال صهیونیستی که می دانسته حرف هایش غیر قابل باور است، در انتها گفته: «اگر این سخنان را پنج سال پیش می گفتم مرا به تیمارستان منتقل می کردند اما امروز ظاهرا مردم به شکل دیگری فکر می کنند!»

تکذیب ادعا
بعد از ادعای ژنرال صهیونیستی، رسانه های جهان به بازنشر صحبت های او پرداختند و برخی هم به آن واکنش نشان دادند و آن را تکذیب کردند. برای نمونه ان بی سی نیوز در گزارشی با بازنشر این خبر به نقل از سخنگوی ناسا نوشت: «یکی از اهداف کلیدی آژانس، جست و جوی حیات در جهان است اما هنوز نشانه هایی از حیات فرازمینی پیدا نشده است.»برخی رسانه ها هم این ادعا را از اساس باطل دانسته و مدعی شده اند در خارج از جو زمین و در فضای بین سیارات گازهای مضر و مخرب بسیار زیادی یافت می شوند که می توانند مولکول های موجودات زنده را نابود کنند مگر این که ساختار بدنی فضایی ها به طور کلی چیزی غیر از زمینی ها باشد. در این صورت هم معلوم نیست چطور آن ها توانسته اند با آمریکا ارتباط برقرار کنند در حالی که هیچ شواهدی وجود ندارد.در این میان عده ای هم معتقدند رئیس اسبق سازمان فضایی رژیم صهیونیستی به دلیل بیماری روحی که داشته، این حرف ها را زده است که او هم در پاسخ گفته: «من جوایزم را گرفته ام و نیازی به دیده شدن ندارم. همچنین دانشگاه های زیادی مرا می شناسند و دروغ نمی گویم!»

دیگر واکنش ها به این ادعا
در کنار رد این ادعا، برخی رسانه ها هم درباره وجود فضایی ها از خبرهای مشکوکی نوشتند به طور مثال هفته نامه نیوزویک، روز گذشته با پوشش صحبت های حائیم عیشید نوشت که ترامپ هم به تازگی از این پروژه ناسا مطلع شده بوده و قصد داشته در کوران انتخابات، آن را رسانه ای کند که محققان ناسا مانع او شده اند.به جز نیوزویک بسیاری از رسانه ها با بازنشر گفت و گوی استیون کولبرگ با اوباما در شبکه «سی بی اس» آمریکا درباره آدم فضایی ها، وجود فضایی ها را جدی ارزیابی کرده بودند. در این گفت و گو وقتی کولبرگ از وجود آدم فضایی ها و بشقاب پرنده ها از اوباما می پرسد، رئیس جمهور سابق آمریکا می گوید: «به این سوال نمی توانم پاسخ دهم.» و مجری برنامه می گوید: «این یعنی چیزهایی هست و من جوابم را گرفتم.»پیش از این هم همشهری سرنخ، به نقل از گاردین نوشته بود فرازمینی ها برای ملاقات به زمین می آیند زیرا بسیار شبیه انسان ها هستند. سیمون کانوی موریس – پروفسور تمدن شناسی دانشگاه کمبریج- می گوید: « از شواهد به دست آمده پیداست، موجودات فرازمینی درست مانند ما هستند، با این تفاوت که آن ها خشونت بیشتری دارند و علاقه مندند نسل زمینی ها را از بین ببرند.» علاوه بر آن، پیش از این استفان هاوکینگ در سال ۲۰۱۰ از احتمال وجود آدم فضایی ها صحبت کرده بود.

اسرار منطقه ۵۱
ادعا شده است در منطقه ۵۱ در نوادا، درست در ۱۳۳ کیلومتری شمال غرب لاس وگاس، منطقه ای نظامی و سری وجود دارد که برای انجام تحقیقات و آزمایش های سری ساخته شده است و با این که تمام جهان از وجود آن اطلاع دارند اما دولت آمریکا وجود آن را انکار می کند. ادعا شده حتی کارکنان این پایگاه، اجازه خروج از آن را ندارند و نبایدبا خارج از پایگاه ارتباطی داشته باشند. همین پنهان کاری ها باعث شده تا شایعاتی مبنی بر این که ناحیه ۵۱ یک پایگاه مخفی فضایی است، بیشتر شود. همچنین گفته می شود بقایای بشقاب پرنده ای که در جولای ۱۹۴۷ در این منطقه و محدوده راسول سقوط کرده، هنوز هم وجود دارد و در حال بررسی است. به هر حال منطقه ۵۱ پایگاهی پر رمز و راز است که هنوز کسی موفق به کشف اسرار آن نشده است.

با این حال برخی هم این فرضیه را مطرح کرده اند که هدف از طرح این ادعاها و رابطه آمریکا با فضایی ها ایجاد قدرت پوشالی و خیالی برای آمریکاست و الا هیچ منطق علمی برای این ادعا ها وجود ندارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن