شهری

یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد:

هیچ تالار عروسی و پذیرایی در مشهد و حومه بازگشایی نمی‌شود

کد خبر : 35865

رئیس کارگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به تغییر وضعیت کرونایی برخی از شهرها هیچ تالار عروسی و پذیرایی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان بازگشایی نمی‌شود.

به گزارش صبح مشهد، محمد باباخانی افزود: از ابتدای شیوع کرونا در اسفند سال گذشته تالارهای عروسی و پذیرایی در مشهد تعطیل بوده اند و فقط در شهرستان طرقبه شاندیز در مقطع کوتاهی در ابتدای سال بازگشایی‌هایی صورت گرفت ولی پس از آن طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی به هیچ کدام از تالارهای عروسی و پذیرایی در مشهد اجازه فعالیت داده نشده است.

وی اظهار کرد: طی این مدت با تالارهای عروسی و پذیرایی که به صورت غیر مجاز فعالیت می‌کردند، برخورد قانونی صورت گرفت و دست کم ۵۰ تالار پذیرایی در این دوره مهر و موم شد. وی ادامه داد: محدودیت‌های کرونایی در شهرستان طرقبه شاندیز همانند مشهد طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در استان لحاظ می‌شود، اگرچه این شهرستان اکنون در وضعیت زرد قرار دارد اما چون در نزدیکی مشهد واقع شده است و بسیاری از مردم مشهد مجالس و مراسم خود را در این شهرستان خوش آب و هوا برگزار می‌کنند، به لحاظ انتقال و شیوع بیماری کرونا خطرساز است.

منبع: ایرنا خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن