شهری

نصب باکس های جدید ویژه نمک در سطح شهر مشهد

کد خبر : 35800

 سرپرست اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از نصب باکس های جدید ویژه نمک در مناطق ۲ ۳ ۴ ۵ و ۶ شهرداری خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، سید محسن رهنمایی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به توسعه شهر مشهد افزایش تقاطع ها و سطوح شیبدار، جانمایی و نصب باکس های ویژه نمک در تقاطع ها و سطوح شیبدار که در مواقع بارش برف دچار لغزندگی می شوند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در همین راستا با فرا رسیدن فصل زمستان بیش از ۴۵۰ باکس فلزی ویِژه نمک در نقاط مختلف شهر جانمایی شده است.

وی افزود: باکس های فلزی به دلیل جنس خاص خود به مرور در اثر تغییرات جوی دچار آسیب می شوند و با توجه به ارزش مالی آنها در بسیاری از موارد شاهد تخریب و سرقت آن‌ها هستیم. به همین منظور، ایجاد تغییرات کیفی این باکس ها در دستور کار اداره کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد قرار گرفت و در مرحله اول تعداد ۴۵ باکس فایبرگلاس در مناطق ۲، ۳، ۴ ،۵ و ۶ در نقاط خاص جانمایی شد.

رهنمایی ادامه داد: این باکس ها در تقاطع های غیر همسطح، پل ها و سطوح شیبدار و دوربرگردان ها جانمایی و نصب و همزمان با بارش برف آماده بهره برداری می باشد و به دلیل اینکه از جنس فایبرگلاس هستند در مقابل تخریب، سرقت و تغییرات جوی مقاوم ترند و دوام بیشتری خواهند داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن