شهری

شرایط خرید اقساطی برای خبرنگاران خراسان رضوی مهیا شد

کد خبر : 35762

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: بر اساس تفاهمنامه با یکی از بانکها خبرنگاران می‌توانند تا ۲۰۰ میلیون ریال خرید اقساطی انجام دهند.

صبح مشهد– عباس محمدیان روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدام در پی تفاهمنامه با یکی از بانک های استان میسر شده که طی آن کارت خرید کالا بدون نیاز به سپرده گذاری در اختیار خبرنگاران قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به صورت قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد است ادامه داد: اقساط بازپرداخت آن هم در مدتهای ۶ ماهه، ۹ ماهه و یکساله است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: خبرنگارانی که مایل به استفاده از این طرح هستند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۳۸۶۶۰۰۸۴ و ۳۸۳۳۵۱۱۴ تماس بگیرند.

وی افزود: در ادامه کمک به بهبود شرایط اقتصادی خبرنگاران، تعاونی مصرف این قشر نیز در کمتر از ۱۰ روز آینده افتتاح خواهد شد.

محمدیان ادامه داد: همچنین تاکنون هزار و ۵۰۰ بسته حمایتی کمک معیشتی در سه مرحله بین خبرنگاران استان توزیع شده و چهارمین مرحله نیز در حال توزیع است.

۲ هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و فعال رسانه‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه این استان هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن