پایتخت فرهنگ اسلامی

تولیت آستان قدس رضوی:

ترور شهید فخری‌زاده نشانه استیصال دشمنان در برابر ایران است

کد خبر : 35369

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی اقدام تروریستی نظام سلطه در ترور دانشمند مجاهد و انقلابی شهید محسن فخری زاده، رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرد و آن را نشانه‌ای دیگر از استیصال دشمنان در برابر موفقیتها و عزت ملت بزرگ ایران دانست.

به گزارش صبح مشهد، در پیام حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی که جمعه شب به ایرنا نمابر شد آمده است:این دانشمند مومن و انقلابی که در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضوری مؤثر در عرصه‌های مختلف جهاد داشت، جزء پیشگامان توسعه علمی کشور و بنیان‌گذاران صنعت هسته‌ای بود و در جایگاه ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نیز خدمات ماندگاری را برای ملت بزرگ ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

وی اضافه کرد: بدون شک توسل دشمنان ایران اسلامی به ترور و تروریسم که از نخستین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شده و همچنان تداوم دارد از سر ضعف و ناتوانی مستکبران عالم در برابر عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و بدون تردید این جنایت وحشیانه نیز با پاسخ قاطع و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: اینجانب در جوار مضجع منور رضوی، شهادت این دانشمند فرزانه و جهادگر را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده معزز شهید، جامعه بزرگ علمی کشور و عموم مردم گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن مجاهد شهید علو درجات را از درگاه ایزد منان مسالت می کنم.

عصر امروز دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان هسته‌ای ایران و رییس سازمان پژوهش و فناوری وزارت دفاع ایران به دست جنایتکاران کوردل در آبسرد دماوند ترور شد.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن