اخبار مهم

عاقبت رابطه پنهانی زن ۲۲ ساله با راننده تاکسی /سرانجام او باردار شد!

کد خبر : 36408

هیچ وقت فکر نمی کردم ۲سال بعد از ازدواج این گونه زندگی ام به نابودی کشیده شود. کاش آن روز قفلی بر دهانم می زدم تا …
به گزارش صبح مشهد به نقل از شهدای ایران:دختر ۲۲ساله در اتاق مشاور پلیس فتای خراسان رضوی ادامه داد: همه چیز از یک کار احمقانه شروع شد. آن روز به دلیل یک موضوع جزئی با همسرم مشاجره کردم و با ناراحتی از منزل بیرون آمدم. از «ساسان» انتظار نداشتم تا با صدای بلند با من صحبت کند. در افکار خودم غوطه ور بودم که راننده خودروی پژوپارس مقابلم متوقف شد و من هم با دادن آدرس منزل مادرم به عنوان مسافر سوار خودرو شدم. راننده که از جلو هرازگاهی نگاهی به من می انداخت علت ناراحتی ام را پرسید. من هم سفره دلم را برای او گشودم و از نامهربانی همسرم برایش گفتم، اما کاش مشکلات خصوصی زندگی ام را برای فرد غریبه ای توضیح نمی دادم.

دختر ۱۸ ساله مشهدی چرا مرد راننده را کشت!

راننده که خود را «داریوش» معرفی می کرد، گفت: کارشناس روان شناسی است و در صحبت هایش نیز ادعا کرد می تواند با اقدامات مشاوره ای برای بهتر شدن زندگی ام کمک کند. این گونه بود که با رد و بدل شدن شماره تلفن، ارتباط بین من و داریوش آغاز شد. چند روز بعد او آدرس اینترنتی یک فال‌بین ماهر را به من داد و پس از تعریف از مهارت های رمال، خواست تا با او تماس بگیرم. او برای جلب اعتماد من شماره چند دختر جوان را که رمال مذکور مشکلشان را رفع کرده بود، هم به من داد که با آن ها تماس بگیرم اما نمی دانستم که «داریوش» تمام اطلاعات زندگی مرا به فال‌بین شیرازی داده و دخترانی را هم که معرفی کرده بود از دوستانش بودند. به صورت اینترنتی با او تماس گرفتم و او ۲۸میلیون تومان از من پول گرفت که من برای تهیه این مبالغ حتی طلاهایم را فروختم. هر روز ارتباط من و داریوش نزدیک تر می شد و من به پیشنهاد رمال تصمیم به جدایی از ساسان گرفتم و با هر بهانه ای جنجالی برپا می کردم تا او مجبور شود مرا طلاق بدهد.

در این روزها بود که ساسان متوجه ارتباط من و داریوش شد و تصمیم گرفت از هم جدا شویم اما به دستور رئیس دادگاه پس ازآزمایش متوجه شدم که باردار هستم. با نتیجه این آزمایش، روز بعد متوجه شدم که همه این ها نقشه «داریوش» بود تا بتواند از من سوءاستفاده کند. بدین ترتیب ماجرا را برای همسرم بازگو کردم اما او که به بارداری من مشکوک شده به هیچ وجه حاضر نشد تا از درخواست طلاق صرف نظر کند. داریوش که ماجرا را فهمیده بود متواری شد و من هم از او و رمال اینترنتی به پلیس فتا شکایت کردم و این جا بود که فهمیدم داریوش به خاطر اخاذی از چند دختر دیگر نیز تحت تعقیب است.

سرقت طلای بیمار کرونایی در بیمارستان با آمپول بی ‌هوشی!

حالا در مرحله ای قرار گرفته ام که آتش به زندگی ام زدم و همسری را از دست می دهم که عاشقانه مرا دوست داشت…

شایان ذکر است، تلاش پلیس برای دستگیری جوان ۳۰ساله با صدور دستوری از سوی سرهنگ عرفانی (رئیس پلیس فتای خراسان رضوی) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: آب پنیر چه خاصیت هایی دارد/ آیا برای لاغری هم مفید است؟

ماجرای واقعی با همکاری پلیس فتای خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
بستن