شهری

در آبان ماه امسال انجام شد؛

مشارکت بیش از ۲۲۰۰ نیکوکار در پویش « ایران مهربان»

کد خبر : 35061

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از مشارکت ۲ هزار و ۲۷۲ نیکوکار در پویش «ایران مهربان» و طرح «هر کارمند یک حامی» در آبان ماه ماه امسال خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع ‌رسانی کمیته امداد، حسین گیلاسی با بیان اینکه اجرای طرح فوق از مهرماه امسال آغاز شده و تا بهار ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، گفت: پویش «ایران مهربان» طرح «هر کارمند یک حامی» با هدف جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین در حال اجراست.
وی ادامه داد:در قالب این طرح و با همکاری استانداری خراسان رضوی، کارکنان دولت و دیگر گروه‌های مردمی مانند اصناف و بخش های خصوصی می توانند سرپرستی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین را متعهد شوند.
گیلاسی از نقش مؤثر مدیران سازمان‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی در اجرای این طرح و گفت و ابراز امیدواری کرد که تا پایان طرح هیچ یتیمی بدون حامی و سرپرست نباشد و اظهار کرد: خیران می توانند با مراجعه به سایت اکرام امداد و انتخاب یک یا چند فرزند یتیم و محسنین با ماهی حداقل ۱۰ هزار تومان حمایت مالی داشته باشند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه اکنون از بیش از ۵۵ هزار فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: بیش از ۶۸ هزار و ۱۰۰ حامی فعال با کمیته امداد همکاری دارند که ۲ هزار و ۲۷۲ نیکوکار آن در آبان ماه امسال و در قالب پویش «ایران مهربان» و طرح «هر کارمند یک حامی» جذب شده اند.
وی یادآور شد: ۲۳ هزار و ۹۴۶ فرزند از حمایت های نیکوکاران بهره مند هستند اما برای دیگر فرزندان باتوجه به افزایش هزینه‌های زندگی نیازمند همیاری خیران محترم هستیم.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی استفاده از بسترهای سنتی و الکترونیکی را برای جذب حامیان فراهم دانست که علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد استان، ثبت نام در سایت EKRAM.EMDAD.IR و یا ارسال عدد۱ به سامانه ۳۰۰۰۸۰۳۳ قابل انجام است.
شایسته ذکر است: کمک‌های حامیان از طریق سامانه اکرام، مستقیم به حساب ایتام ومحسنین نیازمند واریزمی شود و پیامک آن همزمان برای شخص حامی و فرزندان معنوی ارسال می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن