یادداشت روز

جناب آقای روحانی! آیا از فرصت ها استفاده کردیم؟؟

کد خبر : 34930

 یک فعال سیاسی در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس جمهور، خواهان هوشیاری مسئولین دولتی در برابر فریب های دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش صبح مشهد، متن نامه قهرمان رشید، استاندار سابق خراسان جنوبی بدین شرح می باشد:

جناب آقای روحانی: چهارشنبه در دولت فرمودید: از هر فرصتی برای رفع تحریم ها استفاده می کنیم، هیچ کس حق فرصت سوزی ندارد
فرمایش شما ترجمه سخن حضرت علی (ع) است الفرصه تمر مَرّ السحاب، فانتهزوا فرص الخیر
و این سخن، منشوری است جاودانه برای بشریت و زمان و مکان نمی-شناسد و استاد سخن سعدی چه حکیمانه به نظم گفته است:
ای که از دستت رسد کاری بکن پیش از آن کز تو نیاید هیچ کار
اینکه در شهنامه ها آورده اند رستم و روئین تن اسفندیار
تا بدانند این خداوندان ملک کز بسی خلق است دنیا یادگار
این همه رفتند و مای شوخ چشم هیچ نگرفتیم از ایشان اعتبار
نام نیکو گر بماند زآدمی به کزو ماند سرای ماندگار

جناب آقای روحانی:
آیا از فرصت ها استفاده کردیم؟؟
یا با دست و زبان و عمل فرصت را برای دشمن فراهم نکردیم؟
گذشته نشان میدهد در کمک به دشمن برای تحریم بیشتر گرا دادیم تا استفاده از فرصت مذاکره.
آیا در دولت فخیمه برخی از وزراء و همفکران با همکاری عوامل نفوذی بابستر سازی اموربه دشمنان کینه توز و قسم خورده ملت از هر خدمتی در جهت تامین منافع آنان دریغ کردند؟
در مذاکرات ۱+۵ به استناد اقوال سدید و تأیید منابع موثق با انتخاب و گسیل افراد نفوذی در تیم مذاکره کننده، برای دشمن فرصت های طلایی فراهم گردید و امروز در خاطرات و اسناد رسمی به آن می پردازند، از آن بهره می برند و به زیرکی خود می بالند.
جناب آقای روحانی:
آیا زحمات طاقت فرسا و بی نظیر قهرمانان انرژی هسته ای کشور برای رضایت کدخدا به باد داده نشد و فرصت طلایی برای دشمن در فراهم کردن اسباب شهادت مظلومانه آنان فراهم نگردید؟!

جناب آقای روحانی:
آیا با تصمیمات نادرست و به دست مسئولین بی کفایت، مرفه و بی درد با غارت ذخایر ارزی انباشته طلای کشور مردمی را که به فرمایش امام راحل از بهترینهای روزگار حاضر و اعصار گذشته اند به خاک سیاه ننشاندیم؟!
آیا اطرافیان، وابستگان، نورچشمی¬ها، دامادها، دختران مظلوم وزرای فقیر و تهی¬دست کفتارگونه بر سر سفره انقلاب به میهمانی ننشستند و با حمایت شما و خواب خرگوشی مجلسیان روح و روان ملت جریحه¬دار نشده است؟

جناب آقای روحانی:
قهرمان مقاومت کشور، منطقه، کل جهان و ناجی مسلمانان مظلوم منطقه به دست شریرترین افراد قرن به خاک و خون می غلطد و ما در حسرت نشستن در کنار آنها لحظه شماری می کنیم و نَفَس ناپاک آنها را حیات بخش می دانیم.

جناب آقای روحانی:
پابرهنگان و مظلومین افغانستان، یمن، فلسطین، لبنان، عراق و… زیر با ظلم و ستم و بیداد کمرشان می شکند و نفسشان به شماره می افتد و ما هنوز در انتظار مذاکره با شیطان و غربی های متوحش برای آن وعده شیطانی لحظه شماری می کنیم به نحوی که در این چند روز اخیر رسانه های معاند بیگانه و شبکه¬های ضدانقلاب داخل و خارج هم از بی تابی عالی جناب برای مذاکره شگفت زده شدند!

جناب آقای روحانی:
یوم الحساب را از یاد نبریم و اقامه عدل و داد را باور داشته باشیم.
منش و مرام و وصایای جهان شمول بینانگذار جمهوری اسلامی در توجه و تقدم و عمل به امور محرومین واستقلال کشور و اعتلای کلمه توحید را فراموش نکنیم.
دل تپیدنهای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب برای عزت مردم و کشور و توصیه های انقلابی و اندیشه های ناب و بی بدیل آن عزیز را با جان و دل بپذیریم و از حمایتهای مستمر و خیرخواهانه معظم له بهره ببریم.
برای ساماندهی معیشت مردم عزیزمان تلاش کنیم، تبعیض حاکمیت و زیادخواهی نااهلان را روا نداریم و به توده های مردم و پابرهنگان بیندیشیم و باآنان با کرامت رفتار کنیم و از مذاکره باشیطان چشم بپوشیم.

جناب آقای روحانی:
ریاست بدست کسانی خطاست که از دستشان دست ها برخداست.
و ما توفیقی الا بالله
قهرمان رشید

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن