شهری

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکیدکرد:

تحکیم بنیان خانواده با استفاده حداکثری از تمامی امکانات قانونی و اجتماعی

کد خبر : 48132

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی؛ غلامعلی صادقی بر لزوم استفاده حداکثری از تمامی امکانات قانونی و اجتماعی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که در مراسم اتصال رسمی مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان به سامانه تصمیم (مداخله و پیشگیری از طلاق) در مدرسه علمیه شهید نواب صفوی مشهد سخن می گفت با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده در متون دینی و کلام بزرگان افزود: خانواده به عنوان اصلی ترین واحد اجتماعی نقش بسزایی در رشد متوازن و تعالی همه جانبه اجتماع دارد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به سیاست های دستگاه قضایی در دوران تحول و تعالی گفت: یکی از مهمترین این سیاستها مردمی شدن اقدامات است و در این راستا با محوریت نیروهای مردمی شاهد اتفاقات بسیار خوبی به ویژه در استان خراسان رضوی بوده ایم.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تشریح برخی از این دستاوردها گفت: با محوریت نیروهای خدوم مردمی شاهد اخذ رضایت تعداد قابل توجهی از افراد محکوم به قصاص بوده ایم و این تلاشها در سال جاری نیز استمرار دارد.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی افزود: در سایه کار جهادی و در قالب مراکز مشاوره خانواده شاهد کاهش پرونده ها در برخی زمینه ها و ایجاد صلح و سازش میان زوجین متقاضی طلاق بوده ایم که جای شکر دارد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: ما تجربه بسیار خوبی از مشارکت مردم در طرح های مختلف داشته ایم و سایر نهادها نیز در پیشبرد امور باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن