اخبار مهم

هوسرانی پسر مجرد برای دختر ۱۶ ساله پولدار/او با ۹ دختر رابطه داشت!

کد خبر : 34765

به همراه پسر مورد علاقه ام و ۳ تن از دوستانش در حال رفتن به یک جشن تولد مختلط بودیم که مورد ظن ماموران کلانتری طرقبه قرار گرفتیم. آن ها خودروی ما را به خاطر صدای بلند موسیقی مبتذل و بد حجابی من توقیف کردند اما این جا بود که فهمیدم پسر مورد علاقه ام به جز من با ۸ دختر دیگر ارتباط دارد و به آن ها نیز همانند من قول ازدواج داده است و . . .
به گزارش صبح مشهد به نقل از شهدای ایران دختر ۱۹ ساله در حالی که عنوان می کرد برای دومین بار در عشق خیابانی شکست خورده ام و به راحتی بازیچه هوسرانی شده ام به کارشناس اجتماعی فرماندهی انتظامی بینالود گفت: در کلاس اول راهنمایی تحصیل می کردم که روزی با نوجوان ۱۶ساله ای در پارک ملت مشهد آشنا شدم. آن روز من و دوستم در حال خوردن بستنی بودیم که «نریمان» با ظاهری آراسته کنارم آمد و گفت: به من بستنی تعارف نمی کنی؟ من هم که تحت تاثیر خوش تیپی و شیک پوشی او قرار گرفته بودم یکی از بستنی ها را به او دادم و این گونه رابطه من و «نریمان» شکل گرفت. از آن روز به بعد، مدام یکدیگر را در پارک ملاقات می کردیم. پدرم تاجر است و همواره در شهرهای مختلف امور تجاری خودش را انجام می دهد و به همین خاطر هم کمتر به خانه می آید. مدتی بعد مادرم نیز به خاطر موقعیت شغلی خودش در یکی از شهرهای شمالی خراسان رضوی ساکن شد و من که آخرین فرزند خانواده بودم تنها ماندم.

روابط من و «نریمان» حدود ۷ سال ادامه داشت تا این که او به اصرار من پدر و مادرش را به خواستگاری ام فرستاد اما پدرم وقتی شرایط اقتصادی و اجتماعی آن ها را دید پاسخ منفی داد. این درحالی بود که مادر «نریمان» نیز به شدت با این ازدواج مخالفت می کرد از آن روز به بعد دیگر «نریمان» به سراغم نیامد و روابط ما با یکدیگر قطع شد. مدتی بعد در یکی از رشته های خوب دانشگاهی پذیرفته شدم این درحالی بود که ۲ برادرم نیز ازدواج کرده بودند و من به تنهایی در آن خانه زندگی می کردم ولی نمی توانستم «نریمان» را فراموش کنم در میان همین خلاءهای عاطفی بود که با پسر دیگری در شبکه های اجتماعی تلفن همراه آشنا شدم و او را در پارک ملت ملاقات کردم. آن جا بود که فهمیدم «دانیال» هم دانشجو است و ما در یک رشته دانشگاهی تحصیل می کنیم. آن روز «دانیال» مرا به دیگر دوستانش که در پارک مشغول بازی بودند معرفی کرد. ارتباط ما ادامه یافت. دیگر «نریمان» را فراموش کرده بودم و تنها به ازدواج با «دانیال» می اندیشیدم و این گونه اوقات تنهایی ام را با جست وجو در شبکه های اجتماعی و با دانیال پر می کردم تا این که به جشن تولد یکی از دوستان دانیال دعوت شدیم. آن روز عصر «دانیال» در حالی که ۳نفر دیگر از دوستانش داخل خودرو نشسته بودند سراغم آمد و به طرف طرقبه حرکت کردیم قرار بود شب را در جشن تولد مختلط سپری کنیم ولی در بین راه ماموران خودرو را به خاطر آلودگی صوتی و بدحجابی من متوقف کردند و پس از آن که متوجه شدند من نسبتی با ۴ پسر دیگر ندارم ما را به کلانتری آوردند این جا بود که فهمیدم من نهمین دوست دختر دانیال هستم و تنها به قصد هوسرانی به من ابراز علاقه کرده است و قصد ازدواج با مرا ندارد حالا هم . . .
ماجرای واقعی با همکاری فرماندهی انتظامی بینالود

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن