اخبار مهم

عمل شیطانی و اعتراف زن جوان به همدستی با شوهر سابقش/در مشهد رخ داد

کد خبر : 34743

اعضای یک باند سرقت که فقط به باتری و کامپیوتر خودروهای ۲۰۶ در مشهد دستبرد می زدند در حالی مالخر لوازم سرقتی را به پلیس لو دادند که از پاتوق وی، انواع و اقسام اموال مسروقه کشف و ضبط شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا رصدهای اطلاعاتی اعضای این باند از شهریور گذشته زمانی در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت که گزارش های متعددی از دستبرد به قطعات و اموال داخل خودروها به کلانتری شفا رسید. با توجه به تاکید سردار محمدکاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) برای پیگیری قاطعانه و ریشه یابی پرونده های سرقت، گروهی ویژه از نیروهای تجسس و گشت های نامحسوس کلانتری وارد عمل شدند و با استفاده از شگردهای تخصصی به ردیابی سارقان پرداختند.
آنان پس از بررسی پرونده دزدان سابقه دار، به گشت زنی های شبانه در مناطق تردد احتمالی سارقان ادامه دادند تا این که اواخر شهریور مشخص شد اعضای یک باند فقط به خودروهای پژو ۲۰۶ دستبرد می زنند بنابراین روند تحقیقات پلیس در این باره تغییر کرد. به کارگیری منابع خبری و مخبران نیز بیانگر آن بود که اعضای باند برای دستبرد به خودروها از یک زن استفاده می کنند به همین دلیل گشت های نامحسوس تردد خودروهای مشکوک با سرنشین زن را زیرنظر گرفتند.

دستگیری سارقان مخوف ماشین های ۲۰۶ در مشهد
jpgfile_20522_712303_637409227922422148.jpg

بررسی های تخصصی پلیس نامحسوس با ورود بامدادی یک دستگاه خودروی پژو به دامنه کمین نیروهای انتظامی در حالی شکل عملیاتی به خود گرفت که یک زن جوان نیز سرنشین آن بود. هنگامی که ماموران گشت نامحسوس، خودروی مذکور را زیرنظر گرفته بودند ناگهان راننده آن در تاریکی شب به سوی یک خودروی ۲۰۶ پارک شده در حاشیه خیابان رفت اما قبل از آن که کاپوت خودرو را باز کند در محاصره نیروهای گشت قرار گرفت و پا به فرار گذاشت ولی نتوانست مسافت زیادی را طی کند و به این ترتیب حلقه های قانون بر دستان وی و سرنشین خودرو گره خورد. با انتقال متهمان به دایره تجسس کلانتری شفا، تحقیقات ویژه ای از آنان آغاز شد. راننده ۳۲ ساله در اعترافات خود گفت با شوهر سابق زن ۳۵ ساله دوست قدیمی است که با یکدیگر به اموال داخل خودروها دستبرد می زنند. در حالی که در بازرسی از داخل خودروی متهمان، سه دستگاه کامپیوتر و سه باتری خودروهای ۲۰۶ کشف شده بود، آنان اعتراف کردند که فقط به خودروهای ۲۰۶ دستبرد می زنند و طی ۲ ساعت گذشته نیز به قطعات داخلی سه خودرو دستبرد زده اند!

با گزارش ماجرای این پرونده سرقت به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متهمان مذکور با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی سید جواد حسینی (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) در اختیار نیروهای تجسس قرار گرفتند تا دیگر عوامل مرتبط یا اعضای این باند نیز دستگیر شوند.

به دنبال دستورات مقام قضایی، ماموران کارآزموده تجسس در یک عملیات ضربتی شوهر سابق زن جوان را دستگیر کردند و به سراغ مالخر اموال سرقتی در منطقه خواجه ربیع مشهد رفتند. در بازرسی از پاتوق مالخر ۴۵ ساله سابقه دار، مقادیر زیادی لوازم سرقتی از ساختمان های نیمه ساز و لوازم منزل به همراه کابل های شرکت برق و مدارک هویتی مال باختگان کشف و ضبط شد. در همین حال ماموران انتظامی با راهنمایی قاضی حسینی ، در بازرسی از منزل زن جوان نیز تعداد ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مستعمل کشف کردند. به گزارش خراسان، با دستگیری چهار عضو این باند سرقت، بررسی های ماموران تجسس برای شناسایی شاکیان پرونده در حالی آغاز شد که آنان به حدود ۴۰ فقره سرقت از داخل خودروها اعتراف کردند. تحقیقات پلیس مشهد در این باره ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن