استانی

کمبودی در تامین آرد خراسان رضوی وجود ندارد

کد خبر : 34728

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: مشکلی در زمینه تامین آرد مورد نیاز این استان وجود ندارد.

خبرنگار: سید محمد محمدی
به گزارش صبح مشهد، اداره کل غله وخدمات بازرگانی خراسان رضوی جمعه شب در پی پخش فیلمی در شبکه های معاند با صدور اطلاعیه‌ای به نقل از حمیدرضا نوری اعلام کرد: با بررسی صورت گرفته از نانوایی اعلام شده در این فیلم با توجه به تخصیص و افزایش سهمیه جدید، این نانوایی نسبت خرید اقدام ننموده و با ارائه اطلاعات غلط اقدام به تعطیلی واحد نانوایی خود نموده است که این اقدام موجب سوء استفاده افراد سودجو و رسانه های معاند قرار گرفت.

وی افزود: پس از بازدیدهای صورت پذیرفته و رسیدگی به این واحد، مسوول این نانوایی نسبت به خرید آرد اقدام نمود که در زمان بازدید مجدد موجودی کافی و بیش از ۳۶ کیسه آرد در محل نانوایی مشاهده گردید.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین متصدی این واحد نانوایی با ابراز ندامت و پشیمانی از اقدام‌ صورت گرفته متعهد به پخت نان در ساعت‌های اعلام شده و رعایت روز تعطیل گردید.
وی گفت: همچنین با بررسی های بیشتر، تیم نظارتی متوجه گرانفروشی توسط این واحد نانوایی شد که نسبت به معرفی متصدی آن به مرجع ذیصلاح اقدام گردید.
نوری افزود: براساس مصوبه کارگروه آرد و نان استان و با همکاری شرکت بازرگانی دولتی ایران در خصوص افزایش سهمیه واحدهای نانوایی که با توجه به تراکم جمعیت منطقه درخواست افزایش سهمیه داشته اند، مساعدت شده است.
وی ادامه داد: از هم استانی ها درخواست می‌شود در صورت مشاهده تخلف در واحدهای نانوایی به معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان اطلاع رسانی‌ نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن