اخبار مهم

رابطه زن ۴۵ ساله مشهدی با فروشنده مواد برای فرار از خماری/سریال های ماهواره ای زندگی ام را تباه کرد

کد خبر : 34469

نویسنده: سید محمد محمدی
شما را به خدا قسمتان می دهم، ماهواره ها را جمع کنید! زندگی ام در حال نابودی است… جوان ۲۵ ساله در حالی این جملات را خطاب به ماموران کلانتری می گفت که بغضش ترکیده بود.
به گزارش صبح مشهد، او در میان های های گریه ادامه داد: زن ۴۵ ساله ای را که به اتهام رابطه و مواد مخدر دستگیر کرده اید مادر زن من است اما همسرم نیز مانند مادرش و به تقلید از فیلم های ماهواره ای زندگی را برای من به جهنمی سوزان تبدیل کرده است دیگر نمی توانم او را با این گونه وضعیت بدحجابی تحمل کنم. دختر محجبه ای که ۳ سال قبل با او ازدواج کردم اکنون مروج بی بند و باری شده است و افکار شیطانی او عذابم می دهد.وقتی با او آشنا شدم مانند من در دانشگاه تحصیل می کرد و دختری با حیا و با حجاب بود اما چون پدرش کارگر ساده ای بود آن ها در یکی از شهرک های حاشیه ای مشهد زندگی می کردند و من به خاطر این که خانواده ام با ازدواج ما مخالفت نکنند، یک واحد آپارتمان ۵۰ متری در یکی از نقاط معروف مشهد برایشان خریدم و بدین ترتیب آن ها به محل جدید اسباب کشی کردند و ما با هم ازدواج کردیم.

چند ماه بعد با اصرار مادرزنم و به خاطر این چشم و هم چشمی که همسایگان مجتمع «ماهواره» داشتند آن ها هم متاسفانه دیش ماهواره را پشت بام منزل نصب کردند. مدتی بعد مادرزنم با تبلیغات واهی «لاغری» به کلاس های بدنسازی رفت و از داروهایی که برای لاغری در ماهواره تبلیغ می شد استفاده کرد اما چند ماه از این ماجرا نگذشته بود که متوجه شد به داروهای مذکور معتاد شده است از آن روز به بعد و با راهنمایی یکی از دوستانش که در کلاس های بدنسازی با او آشنا شده بود به مصرف «شیشه» روی آورد و برای تامین مخارج مواد مصرفی اش با فروشنده «شیشه» رابطه داشت و بدین ترتیب پای او به لانه های فساد باز شد که ماموران برای دومین بار او را دستگیر کردند اما در این میان متاسفانه همسر من هم با تاثیرپذیری از فیلم ها و سریال های ماهواره ای دیگر نماز و روزه را کنار گذاشته و به زنی بدحجاب و بی بند و بار تبدیل شده است. در طول دوران نامزدی ۲ بار او را طلاق دادم اما هر بار با دخالت خانواده و بزرگ ترها و همچنین به امید روزی که همسرم متوجه اشتباهاتش شود دوباره با هم ازدواج کردیم و این بار سوم است که برای آخرین بار او را به عقد خودم درآوردم اما باز هم می بینید که وضعیت این زندگی با وجود شیطان آرامی مانند «ماهواره» هیچ تغییری نکرده است. شما را به خدا، این شیطان هایی را که پشت بام «انسانیت» لانه کرده اند جمع کنید! جوان ۲۵ ساله با چشمانی اشکبار این جملات را گفت و کلانتری را ترک کرد تا چاره ای برای زندگی اش بیندیشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

  1. زندگی ایشون به خاطر برخی عملکرد های مسئولین کم توجه خراب شده بعدسریال های ماهواره ای الکی چرت و پرت نگین.

  2. بابا این چرندیات نزارید.اخه مگه بچه گیر اوردین.کسی که دخترنماز خون و روزه بگیر تربیت کرده با ی ماهواره فاسد ومعتاد میشه

  3. بله که میشه.ماهواره به ریشه فرهنگ واعتقادات میزنه. تولیدات ماهواره ای با جذابیت های تدوین وگرافیک بالا هر محتوای فاسدی را بزک کرده و به خورد مخاطبان می دهد.

  4. ما ۱۸ ساله ماهواره داریم همه کانالشم میدیدیم نه بی بند و بار شدیم نه معتاد نه از سرچشم و هم چشمی کاری کردیم الانم ۳۰ سالمه ازدواجم کردم زندگیمم خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن