اسلاید شوشهری

اعلام ایستگاه های فروش نهال با تخفیف به شهروندان در سطح شهر

کد خبر : 57392

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: امسال همزمان با ایام درختکاری ایستگاه های فروش نهال داری مجوز و لیبل دار میوه با تخفیف ویژه برای شهروندان در نظر گرفته شده است. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد، حسین مختاری مناطق توزیع نهال در منطقه یک را فلسطین ۱۵، منطقه ۲را میدان فردوسی و میدان شهدا ، منطقه ۳ را طبرسی شمالی ۱۲ و بلوار شهید ناصری، منطقه ۴ را پنجتن ۴۵، منطقه ۷ را باغ مشهد، منطقه ۸ را جهان آرای ۱۶، منطقه ی ۹ را سرافرازان، منطقه ۱۰ را نبش شریعتی ۵۸، منطقه ۱۱ را باغ گلها و منطقه ۱۲ را الهیه ۲۵ اعلام کرد

وی به ارائه تخفیف فروش نهال میوه در بازه زمانی ۳ تا ۲۹ اسفند ماه اشاره کرد و افزود: شهروندان با مراجعه به مراکز اعلامی می توانند انواع نهال های مثمر که دارای مجوز جهاد کشاورزی می‌باشد را خریداری نمایند.

مختاری همچنین از کاشت نهال غیرمثمر رایگان مقابل منازل شهروندان در خیابان های فرعی که شرایط کاشت نهال را دارند به صورت رایگان خبر داد و گفت: شهروندان می توانند با مراجعه به درخواست خود در این زمینه را ثبت کنند gsms. Mashhad.ir سامانه

وی عرض پیاده رو کمتر از یک مترو هشتاد سانتی متر، فاصله کاشت درختان از یکدیگر حداقل ۴ متر و فاصله تا سایر موانع و محدودیت ها را حداقل ۳ متر را از شرایط کاشت نهال مقابل منازل شهروندان اعلام کرد .

مختاری همچنین به شناسایی ۱۵ نقطه از مناطق کم برخوردار توسط شورای اجتماعی محلات اشاره کرد و افزود: شهروندان محلات توس، نوید، بهمن، خواجه ربیع، پنج تن، شهید قربانی، مهدی آباد، نیزه، پورسینا، معقول، طرق، شهرک صابر، امام هادی و نهضت و وکیل آباد می توانند به شورای اجتماعی محلات مراجعه و درخواست نهال نمایند، این نهال ها دربین شهروندان این محلات به صورت رایگان توزیع و کاشت می شود.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن