پایتخت فرهنگ اسلامییادداشت روز

سیلی مقاومت بر چهره《ترامپ》

کد خبر : 34409

اگرچه دفاع ادامه خواهد داشت اما با شکست ترامپیست‌ها در آمریکا، ملت و رهبری با مقاومت جانانه پیروز و سیلی نهایی را روح حاج قاسم بر چهره ترامپ نواخت.

محمدحسین روشنک، رییس کانون کارآفرینان استان خراسان رضوی

صبح مشهد– در یادداشت قبلی با عنوان «روی پیروزِ انتخاباتِ آمریکا حساب نکنیم!» اشاره شد، جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا به یک اندازه دشمن انقلاب اسلامی و نظام برخواسته از آن و ملت مسلمان ایران بوده و هستند، لذا انتظار مردم ایران از دمکرات‌ها نباید به‌گونه‌ای باشد که مبارزه و مقاومت اقتصادی کم رنگ شود و امروز نیز همان موضع‌گیری را تکرار می‌کنم ولی این به آن معنی نیست که سیلی روح همیشه زنده سرباز وطن، حاج قاسم سلیمانی به صورت ترامپ کم اهمیت جلوه یابد.

ترامپ در چهار سال ریاست جمهوری، همه توان خود را معطوف نمود تا تاثیر محور مقاومت به فرماندهی حاج قاسم کم رنگ شود، او پول‌های مسلمانان را هزینه جنگ افروزی میان کشورهای اسلامی و مسلمان کرد و تا آنجا پیش رفت که برای رسیدن به پیروزی و ماندن در کاخ سفید، فرماندهان پیروز مقاومت منطقه حاج قاسم و همرزمانش را به شهادت رساند.

ترامپ تصور نمی‌کرد شاگردان حاج قاسم، بعد از هفتادسال جرأت کنند به‌صورت مستقیم و با قبول مسئولیت، بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا را موشک باران و او را مجبور کنند به دروغ اعلام کند: خوشحالم که در پایگاه سربازی کشته نشده است ولی ترامپ می‌دانست که سیلی محکم روح حاج قاسم، شرمندگی بزرگی برای او در بین مردم آمریکا و جهان بویژه مزدوران منطقه‌ای خود ایجاد کرده است.

اما ترامپ تصور می‌کرد با به شهادت رساندن فرمانده لشکریان مقابله با داعش چهارسال دیگر در کاخ «به ظاهر سفید» خواهد بود لذا برنامه داشت تا با گرفتن هزینه و حمایت کشورهای مسلمان منطقه، سرزمین و مردم فلسطین را تسلیم رژیم صهیونیستی کرده و جمهوری اسلامی را از راس محور مقاومت محو کند تا کشور های حامی داعش، بر منطقه و مسلمانان جهان حاکم شوند.

اینکه در انتخابات آمریکا چه فردی برنده شد، مهم نیست اما اینکه مقاومت ملت ایران اسلامی با جانبازی حاج قاسم‌ها توانست بر شیطانی چون ترامپ پیروز شود، جای تبریک دارد.

البته مردم ایران اسلامی نباید مقاومت اقتصادی همراه با هشیاری در دفاع نظامی را تمام شده تلقی و فکر کنند با آمدن بایدن، صهیونیسم جهانی که معمولا همه منتخبین آمریکا، مانند اوباما را کمتر و یا نظیر ترامپ را بیشتر در اختیار داشته ‌اند، از بایدن غافل خواهند شد.

سربازان ایران اسلامی در اقتصاد، سلامت و دفاع نظامی در عین حال که از مذاکره قدرتمندانه با طرف‌های برجام و زنده نگه‌داشتن توافق جهانی، از برجام حمایت خواهند کرد، همچنان در آماده‌باش خواهند بود و تا زمانی که امنیت، رفاه و آسایش مردم ایران اسلامی بصورت مستحکم و تامین نشود، سنگر ها را ترک نمی‌کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن