شهری

رییس کل دادگستری خراسان‌ رضوی: توانمندی بسیج باید در خدمت حفظ امنیت عمومی باشد

کد خبر : 34262

رییس کل دادگستری خراسان‌رضوی گفت: توانمندی‌های بسیج باید با پیروی از فرهنگ جهاد و شهادت در خدمت حفظ آرامش و امنیت عمومی در چهارچوب های تعریف شده قرار گیرد.

به گزارش صبح مشهد، غلامعلی صادقی روز پنجشنبه در جمع بسیجیان دادگستری خراسان رضوی و حوزه مقاومت بسیج شهید لاجوردی افزود: مهمترین رسالت بسیج در شرایط کنونی تلاش برای خدمت رسانی حداکثری به مردم شریف و بزرگوار است، شجره طیبه بسیج از دل مردم بر آمده و همواره با حضور پررنگ قشرهای مختلف جامعه در مقاطع گوناگون و حساس نقش آفرینی کرده است که نمونه بارز آن را می‌توان در حماسه آفرینی‌های بسیجیان در دوران دفاع مقدس مشاهده کرد.
وی اظهار کرد: بسیج متعلق به مردم و نظام است بنابراین تمامی اقدامات این حوزه نیز از جمله برگزاری رزمایش ها، جلسات و فعالیت های گوناگون باید در مسیر خدمت رسانی به جامعه ساماندهی شود.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی یکی از مهمترین ویژگی های بسیج را انعطاف پذیری در مسیر خدمت به کشور دانست و گفت: هنگامی که لازم بود بسیج با حضور موثر در میدان دفاع مقدس از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کرد و پس از آن نیز این ظرفیت عظیم در خدمت سازندگی و خدمت رسانی به قشرهای آسیب پذیر جامعه قرار گرفت و امروز هم در دوران کرونا این نهاد مردمی اقدامات خوبی در زمینه بهداشت عمومی انجام داد.

صادقی با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت بزرگ ایران گفت: حضور نیروهای مردمی و بسیجی در عرصه های مختلف موجب دلگرمی است و باید در زمینه های مختلف آمادگی مواجهه با شرایط روز را داشته باشیم و برگزاری رزمایش های میدانی می تواند به این هدف کمک کند.

وی تاکید کرد: همان گونه که از بسیجیان در عرصه‌های مختلف انتظار زیادی وجود دارد ،باید پیشتازی کارکنان دستگاه قضایی در عرصه خدمت رسانی در زمینه انجام وظایف محوله سازمانی را نیز شاهد باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن