استانی

کرونا کاشمر را سیاه کرد!

کد خبر : 34257

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به آمار بیماران بستری در بیمارستانها و تعداد مرگ و میر بیماران کاشمر گفت: این شهرستان در وضعیت سیاه کرونایی قرار دارد.

به گزارش صبح مشهد، محمد جواد یزدانی پنج شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه علیرغم هشدارها و تذکرات، تعداد مبتلایان و بیماران بستری بیمارستان‌های کاشمر در هفته‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

به گفته او برخی شهروندان با برگزاری مراسم عروسی، ترحیم،تشییع جنازه، جشن تولد و برگزاری دورهمی‌ها کاشمر را به چنین وضعیتی تبدیل کرده ‌اند.

او ادامه داد: در برخی از مناطق شهری و بسیاری از روستاها هنوز برخی افراد ماسک استفاده نمی کنند و باور به عوارض این بیماری ندارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر گفت: به خاطر خودخواهی و سهل‌انگاری برخی از افراد و عدم رعایت توصیه های بهداشتی، ظرفیت بیمارستانهای کاشمر از بیماران کرونایی تکمیل شده است و تعداد زیادی از پرسنل و بالاخص نیروهای کادر درمان به کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند.

یزدانی افزود:با تداوم وضعیت بحرانی در کاشمر تعطیلی مدارس این شهرستان تمدید شد و با عنایت به مصوبه ستاد استانی و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا تمامی آموزش‌های حضوری مدارس کاشمر از تاریخ ۱۷ آبان ۹۹ به مدت یک هفته (تا ۲۲ آبان ماه) تعطیل اعلام شد و طی این مدت همه آموزش ها به صورت غیر حضوری ارائه می شود.

کاشمر در فاصله ۲۲۸ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن