اخبار مهم

دستگیری ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان استان خراسان رضوی

کد خبر : 57332

سردار فرمانده مرزبانی استان از کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر طی عملیات های جداگانه خبر داد.

به گزارش صبح مشهد، سردار “شجاع” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: مرزبانان استان خراسان رضوی با هوشیاری کامل جهت برخورد قاطع با قاچاقچیان موفق به کشف بیش از ۸۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک ، هروئین و حشیش را از ۱۰ قاچاقچی شدند.

وی در ادامه افزود: مرزبانان هنگ تایباد طی عملیات جداگانه ای موفق شدند ۴۵۹ بسته آب بندی شده را به وزن ۵/۱۶۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک ، هروئین و حشیش را طی ۷۲ ساعت گذشته کشف و در این راستا ۸ قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر نمودند.

سردار “شجاع” در ادامه تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در پست و کنترل ۱۷ شهریور نیز در عملیاتی دیگر موفق شدند از یک تبعه افغان ۲ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای در کف کفش ها و کنار ران خود جاساز نمود را کشف و نامبرده دستگیر نمودند.

سرتیپ دوم ” شجاع” در تکمیل این خبر بیان داشت: مرزبانان استان در عملیاتی دیگر با رصد اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مأمورین استان های جنوبی کشور موفق شدند بیش از ۷۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را طی ۲ عملیات جداگانه از ۲ دستگاه خودرو کشف نمایند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان به قاچاقچیان هشدار داد و خاطر نشان کرد: مرزبانان این فرماندهی قاطعانه در برابر سوداگران مرگ که قصد ضربه زدن به جوانان این کشور را دارند ایستاده اند و برخوردی مقتدرانه با آنها خواهند داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن