شهری

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد خبرداد؛

بهره برداری از سه پروژه فضای سبز شهری با اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی در منطقه ۳

کد خبر : 33786

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد از بهره برداری سه پروژه فضای سبز به وسعت ۳۷ هزار و ۱۰۰ متر مربع با اعتبار ۵۵ میلیارد تومانی در سطح منطقه سه خبرداد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی در آیین افتتاحیه بوستان های شهرداری منطقه سه، اظهار کرد: فضای سبز شهری ضمن آنکه می تواند آرامش و ایمنی را در شهر ایجاد کند ارزش افزوده بسیار خوبی برای املاک نیز دارد و باعث بهبود محیط زندگی شهروندان می شود.
وی افزود: به طور متوسط سرانه فضای سبز شهری ما حدود ۱۷٫۳ متر مربع است، بنابراین پنج متری که قرار است تازه به آن اضافه شود، عدد پایینی خواهد بود و می طلبد که در این زمینه بیشتر از گذشته تلاش کنیم.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: انصافا در سه سال اخیر تمام تلاش ما این بوده که اگر فضا و عرصه خالی برای ایجاد فضای سبز وجود دارد، اعتباری لحاظ شود. در حال حاضر ما با محدودیت عرصه ای و تراکم جمعیتی رو به رو هستیم، اما بازهم بر این امر تاکید داریم که اگر فضای خالی وجود دارد، شهردار منطقه سه این موضوع را به جد دنبال کنند.
یعقوبی تاکید کرد: قطعا تمام عرصه هایی که امکان ایجاد فضای سبز در آن وجود داشته باشد و به ما پیشنهاد داده شود، بدون هیچ گونه محدودیتی با اولویت مناطق حاشیه ای پیگیری خواهیم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن