ورزشی

مربى تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت

قیاسی :بازى آسانى نخواهد بود ولى ما آمادگى رویارویى با هر حریفى را داریم

کد خبر : 24501

مربى تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا گفت : معمولا بازى هفته اول لیگ برای اکثر تیمها غیرقابل پیش بینى ست چرا که تیم ها شناخت چندانى از حریف ندارند.
به گزارش صبح مشهد، محمد قیاسی در خصوص بازى با تیم توفارقان افزود: در هفته اول میزبان تیم توفارقان هستیم چون این تیم فصل قبل در لیگ برتر حصور نداست شناخت چندانى از این تیم نداریم فقط میدانیم این تیم چند دیدار تدارکاتى داشته و دو بازیکن خارجى هم جذب کرده است.
وى با ابراز رضایت از روند آماده سازى تیم گفت : تمرینات پیش فصل را طبق برنامه مشخص انجام دادیم شرایط تیم خوب است و با آمادگى کامل به مصاف حریف مى رویم فقط دو بازیکن مصدوم داریم که شاید به این بازى نرسند.

مربى آویژه صنعت در خصوص بازیکنان جدید آویژه صنعت هم افزود: امسال خوشبختانه با حمایت مالک و مدیریت باشگاه موفق شدیم چند بازیکن باتجربه جذب کنیم و با توجه به اعلام حمایت مسئولان شهرى ، امیدواریم این حمایت ها زودتر به سرانجام برسد تا بتوانیم یک یا دو بازیکن دیگر جذب کنیم.


قیاسی لیگ امسال را جذاب تر و سخت تر از سال گذشته پیش بینى کرد و گفت: سال گذشته فقط ٩ تیم در لیگ برتر حضور داشتند که ما موفق شدیم در مکان ششم قرار بگیریم اما امسال ١۴ تیم در لیگ حضور دارند و به جز یکى دو تیم بقیه تیمها با آمادگى نسبتا خوبى در لیگ برتر حضور خواهند داشت .

وى در پایان اظهار امیدوارى کرد که با حمایت پیشکسوتان بسکتبال ، هواداران تیم ، رسانه ها ، مسئولان ورزش استان و همچنین شهردارى و شوراى محترم شهر ، تیم آویژه صنعت پارسا نتایج قابل قبولی کسب کند.

گفتنی ست لیگ برتر بسکتبال کشور از روز پنج شنبه آغاز و تیم آویژه صنعت پارسا در مشهد میزبان تیم توفارقان آذرشهر خواهد بود که این دیدار ساعت ١۵ در سالن بسکتبال مجموعه ورزشى سجاد برگزار می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن