شهری

ردیف‌های اعتباری مشخصی برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد نیاز است

کد خبر : 33364

 رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس گفت: امیدواریم با پیگیری و حمایت نمایندگان مجلس بتوانیم ردیف‌های اعتباری لازم را برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای مشهد پیش بینی کنیم.

صبح مشهد– احسان قاضی‌زاده هاشمی عصر دیروز در حاشیه بازدید ۱۵ نفر از اعضای فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس از مناطق کم‌برخوردار و پیرامونی مشهد از جمله شهرک‌های شهید رجایی و باهنر که با حضور محمد رضا کلائی شهردار مشهد انجام شد، اظهار داشت: اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری در رفع محرومیت زدایی در حاشیه شهر مشهد قابل تقدیر است.

وی افزود: این فراکسیون از ابتدای آغاز به کار مجلس یازدهم با حضور نمایندگانی که دل در گرو محرومیت زدایی دارند تشکیل شده است.

قاضی‌زاده هاشمی اضافه کرد: ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قالب فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی با حضور در مشهد از شهرک‌های شهید رجایی و باهنر و همچنین کشف‌رود بازدید داشتند که امیدواریم با پیگیری و حمایت این نمایندگان بتوانیم ردیف‌های اعتباری لازم را برای ساماندهی این مناطق پیش بینی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ردیف‌های اعتباری که برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده اعتباراتی تحت عنوان قرارگاه ساماندهی حاشیه شهر مشهد است که متاسفانه از سال گذشته تاکنون صفر بوده است لذا پیگیری خواهیم کرد تا دولت این اعتبارات را تخصیص دهد.

رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت هایمان رفع مشکلات کشف رود و فاضلاب خام اطراف مشهد که ۱۱ روستا نیز درگیر آن هستند، تصریح کرد: برای رفع بخشی از این مشکلات به دنبال جذب اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی جهت تکمیل تصفیه خانه فاضلاب هستیم.

وی افزود: اتفاقی که در حوزه فاضلاب کشف‌رود شاهد آن هستیم، آثار بدی بر روی محیط‌زیست و ساکنان محل به ویژه کودکان گذاشته است. فعالیت‌های شهرداری مشهد در ساماندهی کشف‌رود و حاشیه شهر، فعالیت های مفید و موثری است و ما از این فعالیت‌های مثبت، حمایت خواهیم کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن