شهری

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق عنوان کرد: اخلاق و رفتار حضرت علی(ع)، کلاس درس امروز ماست

کد خبر : 58068

امیر سرتیپ دوم معصومی گفت: امیر المومنین الگوی تمامی مسلمین است و ما باید با اخلاق علی وار فرزندانمان را تربیت کرده و ایشان را الگویی تمام عیار برای خود و خانواده قرار دهیم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در جمع کارکنان پایور این منطقه ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی(ع)، با اشاره به برخی از فضایل و مناقب مولای متقیان حضرت علی(ع) اظهار کرد: حضرت علی(ع) به عنوان بهترین الگو برای جامعه بشری یک نمونه کامل از کمال انسانی ‌هستند که هیچ گاه از خط اسلام عبور نکرده و همواره در مسیر تعالی قدم برداشته اند.

وی با بیان اینکه فضیلت های حضرت علی(ع) بیش از توان گفتار است، افزود: حضرت حیدر کرار(ع) بهترین سرمشق برای مردان جامعه ما هستند، چرا که تمامی خصوصیات خوب بشری در ایشان جمع بوده و هر روز از زندگی پر برکتشان درسی بزرگ برای افرادی است که می خواهند در زندگی قدم در راه اسلام و انسانیت بگذارند.

معصومی با تاکید بر اینکه حضرت علی(ع) نمونه کاملی از یک مسلمان واقعی بود، اذعان کرد: امیرالمومنین (ع) در جنگ ها همچون شیری خشمگین با کفار جهاد کرده و در شب های تار کوفه همچون پدری مهربان به یتیمان رسیدگی می کردند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با بیان اینکه حضرت علی(ع) بهترین الگو برای مسلمین جهان است، خاطر نشان کرد: در عظمت و بزرگی حضرت علی(ع) هیچ شکی نیست و غیر از شیعه و اهل سنت، در همه پیروان ادیان الهی بر این مسئله اتفاق نظر دارند که ایشان دارای برترین خصوصیات اخلاقی، دینی و انسانی بودند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن