اخبار مهم

رابطه پنهانی زن تهرانی مطلقه دردسر ساز شد/راز صداهای عجیب از اتاق خواب چه بود؟

کد خبر : 38580

زن حقه باز قرار گذاشته بودیم که هیچ کس از رابطه ما خبردار نشود اما پس از گذشت چند ماه، فریبا دست مرا رو کرد و از سیر تا پیاز موضوع را به همسرم اطلاع داد. نمی دانم چرا با وجود آن که تحصیلکرده و آگاه بودم مرتکب چنین حماقتی شدم و برای خودم دردسر بزرگی درست کردم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا مرد جوان آهی کشید و افزود: حدود یک سال قبل به طور اتفاقی با خانمی آشنا شدم که می گفت اهل تهران است و مطلقه می باشد. فریبا با نگاه شیطانی و کرشمه های خود مرا فریب داد تا جایی که به پیشنهاد او به طور موقت و مخفیانه باهم محرم شدیم. هنوز ۲هفته از این ماجرا نگذشته بود که متوجه حرکات و رفتار مشکوک این زن جوان شدم و یک شب که به دیدنش رفته بودم او ناگهان لامپ های اتاق را خاموش کرد و با مشت، ضربه محکمی به شیشه پنجره کوبید و دستش غرق به خون شد. وقتی دلیل این کارش را پرسیدم او از من خواست تا سکوت کنم. فریبا ادعامی کرد که با اجنه و ارواح ارتباط دارد و اگر یک کلمه حرف بزنم به من آسیب شدیدی خواهد رسید. در آن لحظه صداهای عجیب و غریبی از داخل حمام خانه به گوش می رسید و من که از ترس داشتم سکته می کردم پا به فرار گذاشتم.مدتی از این ماجرا گذشت و فریبا دست بردار نبود. او مجبورم می کرد که به خانه اش بروم و چندین بار دیگر نیز از داخل اتاق ها صدای عجیب و غریبی شنیدم که باعث ترس و وحشتم می شد.پس از آن که مدت عقد موقت ما تمام شد می خواستم برای همیشه از این زن جوان خداحافظی کنم که او گفت: جن ها برای ما جشن عروسی گرفته اند و اگر خودت را کنار بکشی آن ها تو را می کشند.

او حتی زخم های روی بدنش را نشانم داد و با گریه و ناله ادعا کرد که این بلا را جن ها به سرش آورده اند و اگر او را عقد دائم نکنم و هزینه های زندگی اش را پرداخت نکنم آن ها همسرم را به قتل خواهند رساند.من این خواسته اش را قبول نکردم و خودم را کنار کشیدم ولی فریبا که تیرش به سنگ خورده بود موضوع را به همسرم اطلاع داد و او را تهدید به مرگ کرد. متاسفانه در این شرایط آتش بزرگی به زندگی ام افتاده است. افسوس که خیلی دیر فهمیدم تمام حرف های فریبا دروغ بوده چرا که او با ضبط کردن صداهای عجیب و غریب و پخش مخفی آن در خانه اش، ترس و وحشت به جانم انداخت و با این حیله می خواست زندگی ام را صاحب شود. این زن جوان تهدید می کند که اگر به خواسته هایش نرسد دست به خودکشی خواهد زد و نمی دانم چه خاکی بر سرم بریزم. ای کاش اسیر هوی و هوس نمی شدم تا این بدبختی برایم درست نمی شد و به دام این آدم روانی نمی افتادم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. مردی که همسر داره ولی بازم دنبال صیغه کردن یه زن مطلقس حقشه از این بدترا سرش بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن