اخبار مهم

سرقت ۲ کیلو طلا از یک طلافروشی در خراسان رضوی

کد خبر : 32409

سارقان سابقه‌دار با شگرد خاصی ۲کیلوگرم طلا و جواهر را از یک مغازه طلافروشی در چناران ربودند.
به گزارش مشهدفوری، سرهنگ بهنام اویسی گفت: در پی وقوع سرقت از یک باب طلافروشی در یکی از خیابان‌های اصلی شهر چناران، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

به گزارش صبح مشهد فرمانده انتظامی شهرستان چناران افزود: با بررسی صحنه سرقت، مشاهده شد سارق یا سارقان، با ورود به گاراژ متروکه پشت طلافروشی و تخریب سقف مغازه که استحکام ضعیفی برخوردار بوده، وارد طلافروشی شده و بنا به اظهار مالباخته، اقدام به سرقت حدود ۲ کیلوگرم طلا و جواهرات کرده‌اند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی چناران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی باند سارقان در یکی از استان‌های جنوبی کشور شدند که بصورت “در حرکت” اقدام به سرقت از شهرها و استان‌های مختلف می‌کردند.

اویسی افزود: با تحقیقات گسترده مأموران، مخفیگاه عامل اصلی سرقت و یکی از همدستان وی در یکی از شهرهای جنوبی کشور شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و ضمن کشف مقداری از طلاهای مسروقه، یک دستگاه خودروی بکارگیری شده در سرقت نیز توقیف شد.

رد پای ۴ سارق سابقه دار در سرقت از طلافروشی چناران
سرهنگ اویسی تصریح کرد: متهمان که سابقه چندین فقره سرقت به همین شگرد از چند طلافروشی و فروشگاه موبایل از نقاط مختلف کشور داشتند، در مواجهه با مدارک، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، به سرقت طلا و جواهرات با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری دو سارق متواری و کشف مابقی طلا و جواهرات مسروقه ادامه دارد، در توصیه‌ای از شهروندان و به خصوص طلافروشان خواست تا با رعایت اصل پیشگیری و ارتقای سطح ایمنی و حفاظت فیزیکی اماکن خود، فرصت هرگونه عمل سوء را از سارقان و افراد فرصت طلب بگیرند.

منبع: رکنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن