اخبار مهم

سرنوشت تلخ دختر ۱۴ ساله مشهدی/او عاشق پسر ۳۰ ساله شد

کد خبر : 32268

دختر نوجوانی که از طریق شبکه‌های اجتماعی با پسری ۳۰ ساله دوست شده بود هیچ وقت تصور نمی‌کرد سرنوشت شومی خواهد داشت.« فائزه » ۱۴ سال دارد و از طریق شبکه‌های اجتماعی چند ماه پیش با امید آشنا شد.
ایسنا: دختر نوجوانی که از طریق شبکه‌های اجتماعی با پسری ۳۰ ساله دوست شده بود هیچ وقت تصور نمی‌کرد سرنوشت شومی خواهد داشت.« فائزه » ۱۴ سال دارد و از طریق شبکه‌های اجتماعی چند ماه پیش با امید آشنا شد.

وی در اثر این ارتباط به پسر جوان ابراز علاقه می‌کرد، آنها هر روز با هم در تماس بودند. فائزه همچنین با دوستان پسر مورد علاقه‌اش هم آشنا شده بود اما او به ذهنش خطور نمی‌کرد این ارتباط و آشنایی به چه راحتی سرنوشت‌اش را به تباهی خواهد کشاند.

سه تن از دوستان امید با طرح نقشه‌ای شیطانی ، فائزه را تعقیب کردند، آنها در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان ابوذر مشهد ، دختر نوجوان را با توسل به زور و تهدید سوار خودروی خود کرده و ربودند.

یکی از همسایه‌ها که شاهد این صحنه بود موضوع را به مادر دختر نوجوان خبر داد. زن ۳۲ ساله سراسیمه و مضطرب خودش را به کلانتری ۳۹ مشهد رساند و از پلیس تقاضای کمک کرد.

رئیس پلیس مشهد در این باره گفت: زن ۳۲ ساله‌ای با مراجعه به کلانتری ۳۹ مشهد از ربایش دخترش توسط چند پسر جوان خبر داد. سرهنگ حجت نیک‌مرام افزود: با تحقیقات از مادر دختر نوجوان مشخص شد این دختر با پسری که ۱۶ سال از او بزرگتر است در ارتباط بود.بنابراین تحقیقات از پسر جوان آغاز شد و او با اظهار بی اطلاعی از موضوع ربایش دختر نوجوان اظهار داشت شاید دوستانش این دختر را ربوده باشند.

رئیس پلیس مشهد گفت: ادامه تحقیقات پرونده با توجه به اهمیت موضوع به خانه‌ای در حاشیه شهر مشهد که مخفیگاه دزدان بود کشیده شد اما عاملان ربایش دختر نوجوان پیش از رسیدن پلیس از محل گریخته بودند.

سرهنگ نیک مرام گفت: افسران دایره آگاهی کلانتری ۳۹ مشهد با اقدام‌های گسترده دختر نوجوان را که با وضعیتی اسفبار در خیابان هفدهم طبرسی شمالی مشهد رها شده بود پیدا کردند. وی با اشاره به این مطلب که پلیس دو شیطان‌صفت را دستگیر و یک خودروی سواری را توقیف کرده است، گفت: جست‌وجوهای پلیسی برای دستگیری مجرم فراری و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن