اجتماعیاسلاید شو

کدام نمایش‌ها از خراسان رضوی در جشنواره تئاتر فجر حضور دارند؟

کد خبر : 50714

۴ نمایش از خراسان رضوی در بخش صحنه‌ای چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر به اجرا می‌پردازند.

به گزارش صبح مشهد، بر این اساس نمایش «الهه سنگ» به نویسندگی فرشید تمری و کارگردانی عبدالحکیم مشورتی از شهرستان خواف در سانس‌های ۱۷ و ۱۹ روز شنبه، یکم بهمن‌ماه به مدت ۵۵ دقیقه در تالار دکتر ناظرزاده تماشاخانه ایران‌شهر تهران به روی صحنه می‌رود.

نمایش «آهوان» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محمد جهانپا از مشهد در روز دوم جشنواره، یکشنبه ۲ بهمن‌ماه در دو سانس ۱۶ و ۱۹ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن تئاتر مولوی به اجرا خواهد پرداخت‌.

نمایش «ایرانیان» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد که اثر ویژه‌ای نسبت به دیگر آثار راه‌یافته از خراسان رضوی به جشنواره تئاتر فجر است، در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، ۱۴ و ۱۵ بهمن‌ماه از ساعت ۲۰ به مدت ۹۰ دقیقه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

نمایش «یک آسمان، دو خورشید» به کارگردانی علی آزادنیا از مشهد، جمعه ۷ بهمن‌ماه، ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در دو سانس در سالن حافظ به اجرا می‌پردازد.

همچنین نمایش «علی‌رضا» به نویسندگی مهدی سیم‌ریز و کارگردانی محمد جهانپا نیز به عنوان اثر برگزیده جشنواره تئاتر ایثار به چهل و یکمین جشنواره تئاتر فجر راه یافته که زمان اجرای آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن