شهری

سبحانی‌فر در مشهد گفت :

فروشگاه‌های مجازی در دفاتر ICT روستایی به زودی راه‌اندازی می‌شود

کد خبر : 31898

مدیر عامل شرکت ملی پست در مشهد گفت: به زودی فروشگاه‌های مجازی در دفاتر ict روستایی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، رمضانعلی سبجانی‌فر در ادامه سفر به خراسان رضوی در جمع مسئولان پست این استان افزود: با ایجاد این فروشگاه‌ها، روستائیان با ارایه محصولات و تولیدات خود در این فروشگاه‌ها، امکان خرید این محصولات را هم برای هموطنان داخل کشور و هم برای مردم سایر نقاط دنیا، میسر خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه افزایش خدمت رسانی به روستاها و تقویت پست به لحاظ رهسپاری از مزایای ایجاد این فروشگاه‌ها خواهد بود، افزود: هوشمند سازی دفاتر ict زوستایی علاوه بر حذف واسطه ها موجب می‌شود محصولات تولید شده به صورت مستقیم، در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد .

معاون وزیر در دیدار بر استفاده از ظرفیت‌های شبکه مویرگی پست تاکید کرد و گفت: پست با توجه به قدمت طولانی و دارا بودن شبکه مویرگی و گستردگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امروزه با افزایش جمعیت و گستردگی فعالیت‌ها و کسب و کارها، نیاز بیشتری به استفاده از خدمات پست محسوس است.

وی اظهار داشت: در گذشته بیشترین حجم مرسولات شامل مکاتبات و قبوض بود، به همین دلیل شبکه می‌توانست ترافیک و درآمد قابل توجهی از این راه جذب کند، اما در حال حاضر با توجه به رشد تکنولوژی، بسیاری از مکاتبات الکترونیکی شده و پست باید زیرساخت‌های خود را به طور کامل با شرایط فعلی منطبق ساخته تا درآمدها با هزینه ها همخوانی داشته و از زیان بیشتر پیشگیری شود .

سبحانی‌فر با اشاره به اینکه در شرایط فعلی، نیاز های جامعه به سمت خرید و فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک پیش رفته است، افزود: اما زیرساخت‌های پست، متناسب با این نیازها، به صورت کامل فراهم نشده، به همین دلیل باید در تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز و مکانیزه شدن فرایندها، تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل حجیم بودن بسته‌ها و امانات، چهار هاب پستی که به تازگی راه‌اندازی شده است را باید به سرعت به سیستم‌های مکانیزه تجزیه و مبادلات تجهیز کنیم، افزود: در همین راستا، هاب پستی خراسان رضوی با اختصاص سیصد میلیارد ریال به زودی تجهیز خواهد شد .

سبحانی فر، راه‌اندازی سیستم‌های مکانیزه و سورتینگ مرکز تجزیه و مبادلات را از اقدامات مهم توسعه بخش شبکه پستی عنوان کرد و گفت: این امر موجب افزایش کیفیت خدمات‌رسانی و تامین هرچه بیشتر رضایت مشتریان خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: شرکت ملی پست، یک شرکت درآمد و هزینه است، به همین دلیل باید تلاش کنیم با همراهی و همدلی کارکنان به سوددهی برسیم و شاهد افزایش رضایت مردم و ارتقا معیشت کارکنان زحمتکش شبکه باشیم .

مدیر عامل به ارزیابی مستمر عملکرد مدیران براساس سیستم‌های هوشمند نیز اشاره و ابراز امیدواری کرد: توسعه بازار، جذب ترافیک و افزایش کیفیت خدمات در اولویت اقدامات و برنامه‌های مدیران قرار گیرد.

بازدید از بحش بخش‌ها و واحدهای مختلف پست استان، ناحیه سه پستی مشهد، زائرسرای پست و دیدار با کارکنان از دیگر برنامه‌های سفر سبحانی‌فر به مشهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن