اخبار مهم

تجاوز وحشیانه به پسر ۱۳ ساله در کوچه بن بست در مشهد/به ۹ کودک دیگر تعرض کردم

کد خبر : 31573

این متهم که به آزار و اذیت ۹ کودک و نوجوان اعتراف کرده، آن ها را به بهانه «پلاک خوانی» به کوچه های خلوت می کشاند و …
جوان ۳۲ ساله ای که پس از تحمل بیش از ۹ سال زندان، دوباره به آزار و اذیت کودکان و نوجوانان روی آورده بود، در حالی با تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد که این بار کودکان را به بهانه «پلاک خوانی» به کوچه های بن بست خلوت می کشاند و به طرز وحشیانه ای مورد آزار قرار می داد.
به گزارش اختصاصی خراسان، ماجرای رسیدگی به این پرونده حساس از حدود ۲۰ روز قبل، زمانی در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که فردی با تسلیم شکواییه ای به نیروهای انتظامی، از اغفال پسر ۱۳ ساله اش توسط جوانی دوچرخه سوار، خبر داد. با توجه به اهمیت و حساسیت این پرونده ها در دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، بی درنگ پیگیری جدی پرونده با صدور دستوری از سوی سردار محمدکاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) به کارآگاهان پلیس آگاهی سپرده شد و بدین ترتیب گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) برای شناسایی و دستگیری متهم مورد ادعای شاکی وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند. گزارش خراسان حاکی است، نوجوان ۱۳ ساله درباره چگونگی اغفال خود توسط جوان دوچرخه سوار گفت: در حال رفتن به خانه بودم که مردی از دوچرخه اش پیاده شد و در حالی که ادعا داشت سواد ندارد و به دنبال نشانی یک منزل می گردد، از من خواست چند کوچه بالاتر پلاک خانه ای را برایش بخوانم! من هم که نمی دانستم او چه نیت شومی دارد به همراهش تا یک کوچه بن بست و خلوت رفتم اما ناگهان او مرا درون کوچه گرفت و در حالی که با چشمانی ترسناک تهدیدم می کرد مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. این کودک با چهره ای شرمگین و خجالت زده، به بیان بلایی که «کرکس کوچه های بن بست» بر سرش آورده بود،پرداخت و ادامه داد: در آن ساعت کوچه بسیار خلوت بود و هیچ کس به کمکم نیامد تا این که او مرا در همان کوچه های اطراف خیابان شهید مطهری رها کرد و سوار بر دوچرخه اش از محل گریخت و …

بنابر گزارش اختصاصی خراسان، در پی مشخصات ظاهری که نوجوان مذکور از «کرکس کوچه های بن بست» به پلیس ارائه داد، عملیات اطلاعاتی کارآگاهان با استفاده از راهنمایی ها و تجربیات سرهنگ کارآگاه محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی آگاهی خراسان رضوی) وارد مرحله جدیدی شد اما هنوز رصدهای اطلاعاتی و بررسی های فنی کارآگاهان برای ردیابی و شناسایی هویت «کرکس کوچه های بن بست» ادامه داشت که پرونده مشابه دیگری، کارآگاهان را به تکاپو انداخت چرا که احتمال سریالی شدن جرایم متهم تحت تعقیب، از فرضیه های مهمی بود که افکار کارآگاهان را درگیر این ماجرا کرده بود. به گزارش خراسان، پرونده دوم که در یکی از شعب دادیاری مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد مطرح شده بود با دستورات ویژه ای از سوی قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) به پلیس آگاهی رسید. این بار طعمه «کرکس کوچه های بن بست» کودک ۱۲ ساله ای بود که در یکی از کوچه های خلوت منطقه گلشهر مشهد مورد آزار وحشیانه قرار گرفته بود. این کودک که هنوز آثار ترس و وحشت در چهره اش نمایان بود ، درباره چگونگی افتادن در دام این متهم هوسران گفت: حدود ساعت ۱۰ شب بود که برای خرید نوشابه از منزل بیرون رفتم. در همین هنگام مرد جوانی که دوچرخه ای به دست داشت نزد من آمد و گفت که من بی سواد هستم و نمی توانم پلاک خانه ها را بخوانم! خیلی وقت است به دنبال نشانی یک منزل می گردم ولی هنوز نتوانسته ام آن شماره پلاک را پیدا کنم! این کودک ادامه داد: او سپس از من خواست تا برای خواندن پلاک منازل کمکش کنم! من هم به همراه او پیاده به راه افتادم تا این که مرا به آن سوی دیگر گلشهر به داخل کوچه ای بن بست کشید! به او گفتم من دیرم شده و خانواده ام نگران می شوند! در همین لحظه زنی از داخل یکی از منازل همان کوچه بیرون آمد و آن مرد که دست و پایش را گم کرده بود به آن زن گفت: این جا منزل «موسوی» است؟ که آن زن پاسخ منفی داد! در حالی که من دیگر به او مشکوک شده بودم دستم را کشید و گفت: بیا حتما کوچه بالایی است! با رفتن آن زن من هم ترسیده بودم که ناگهان مرا به کوچه بن بست دیگری برد، دهانم را گرفت و چاقویی زیر گلویم گذاشت! از ترس حتی نمی توانستم جیغ بکشم! او گفت: اگر کاری را که می گویم انجام ندهی شاهرگت را می زنم. من هم از ترس همه کارهای کثیفی را که وادارم می کرد، انجام می دادم. این کودک که هنوز مقابل پدرش از بیان آن چه بر سرش گذشته بود، بسیار شرم داشت به آرامی در گوش کارآگاه از آزار و اذیت های وحشیانه ای گفت که در کوچه بن بست تاریک رخ داده بود.
گزارش اختصاصی خراسان حاکی است، با اطلاعاتی که این کودک نیز در اختیار کارآگاهان گذاشت، دیگر عملیات تخصصی به صورت شبانه روزی و با بررسی دوربین های مداربسته در مکان های ارتکاب جرم و همچنین بررسی بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار ادامه یافت تا این که دو روز بعد، رصدهای اطلاعاتی نتیجه داد و مشخصاتی از جوان ۳۲ ساله ای به دست آمد که حدود دو سال قبل از زندان آزاد شده بود. تحقیقات غیرمحسوس با استعلام سوابق وی از زندان به منطقه قلعه ساختمان مشهد کشید و مشخص شد که «م-ج» از مدتی قبل در یک نانوایی مشغول به کار شده است. وقتی دو طعمه «کرکس کوچه های بن بست» تصویر او را شناسایی کردند، بلافاصله عملیات دستگیری وی با دستور معاون دادستان مرکز خراسان رضوی آغاز شد و این متهم صبح زود در محل کارش به دام افتاد. بررسی های پلیسی بیانگر آن بود که وی از سال ۸۸ و با اتهامی مشابه روانه زندان شده و بعد از تحمل حدود ۹ سال و ۴ ماه مجازات جرم، آزاد شده است. بنابر گزارش خراسان، «کرکس کوچه های بن بست» وقتی در برابر دو طعمه خود قرار گرفت به آزار و اذیت آنان در کوچه های خلوت اعتراف کرد .بدین ترتیب وی در بازجویی های فنی و تخصصی کارآگاهان ورزیده دایره جرایم مهمه پلیس آگاهی خراسان رضوی به آزار و اذیت وحشیانه ۹ کودک و نوجوان در مناطق شمال و شرق مشهد در حالی اعتراف کرد که مدعی بود طعمه هایش را در کوچه و خیابان های خلوت به دام می انداخت و نشانی از آن ها ندارد. گزارش خراسان حاکی است، در همین حال یک مقام انتظامی، از شهروندان خواست چنان چه فرزندان شان توسط این متهم اغفال شده اند، برای اعلام شکایت و شناسایی وی به پلیس آگاهی خراسان رضوی واقع در ابتدای رضاشهر مشهد مراجعه کنند و یقین بدانند که همه اطلاعات و هویت فرزندشان به طور محرمانه باقی می ماند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. باسلام.
    چنین اشخاصی باید همان ابتدا اعدام بشون.. و برگشتنی هم نیستن.. چرا اجازه پیدا میکنن بازم به جامعه برگردن و اعمالشان ادامه پیدا کند.

  2. دقیقا همینطوره، اینطور افراد انگل جامعه هستند، باید جامعه رو از وجود همچین نجاساتی پاک کرد، حیف اسم حیوون که بخوای روی اینطور آدمی بذاری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن