اخبار مهم

بی وفایی زن صیغه ای به شکنجه ختم شد/در مشهد رخ داد

کد خبر : 31265

آدم ربایانی که «مرد طلاساز» را در مشهد به گروگان گرفته و از شکنجه های بی رحمانه خود فیلم برداری کرده بودند با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی شعبه ۴۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان ماجرای این پرونده حساس از آن جا در دستور کار پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که مرد ۵۴ ساله ای با مراجعه به دستگاه قضایی مدعی شد: من در امر طلاسازی و فروش زیورآلات قیمتی فعالیت می کنم و در بازار امام رضا (ع) مشهد تردد دارم.وقتی از بازار خارج شدم و قصد داشتم سوار خودرو پژو پارس خودم شوم ناگهان چند نفر به من حمله ور شدند و در حالی که با شوکر برقی مرا مورد ضرب و جرح قرار می دادند داخل خودرو انداختند و به باغی در یکی از روستاهای اطراف مشهد منتقل کردند. این مرد درحالی که به آثار شکنجه در نقاط مختلف بدن و ضربه شمشیر بر فرق سرش اشاره می کرد افزود: مهاجمان ناشناس مرا به داخل اتاقی بردند و به طرز وحشیانه ای شکنجه ام کردند.

آنان سپس از صحنه های زشت و شیطانی نیز فیلم گرفتند و مرا تهدید کردند که اگر مبلغ یک میلیارد تومان به آنها نپردازم نه تنها فیلم شکنجه های روحی و جسمی مرا منتشر می کنند بلکه همه خانواده ام را خواهند کشت. مرد «طلاساز» ادامه داد: بسیار وحشت کرده بودم و از ترس به خود می لرزیدم اما من پولی نداشتم که به آنها بدهم. گروگانگیران وقتی ماجرا را این گونه دیدند به گرفتن ۵۰۰میلیون تومان راضی شدند ولی باز هم فهمیدند که من چنین پول هایی را ندارم. من از شدت درد به خود می پیچیدم و برای تهیه پول به همه جا زنگ زدم ولی نتوانستم پولی تهیه کنم. وی اضافه کرد: گروگانگیران که دیگر قطع امید کرده بودند در نهایت به گرفتن ۶۰ میلیون تومان سفته رضایت دادند و در همین حال یکی از آنها به بانک رفت و مبلغ ۶۰میلیون تومان سفته گرفت آنها سپس با تهدید به مرگ از من خواستند تا سفته ها را امضاء کنم. وقتی به ناچار برای رهایی از چنگ آدم ربایان، به خواسته آنها تن دادم، مرا تهدید کردند که در این باره به پلیس چیزی نگویم چرا که فیلم شکنجه مرا منتشر خواهند کرد و… کارآگاهان پس از انجام یکسری فعالیت های اطلاعاتی و پلیسی که با نظارت مستقیم قاضی اصولی صفار همراه بود، به اطلاعاتی دست یافتند که همسر صیغه ای «مرد طلاساز» با فردی که مشخصات وی با یکی از گروگانگیران مطابقت داشت، ارتباط دارد بنابراین آن ها شاخه ای از عملیات غیرمحسوس و اطلاعاتی خود را در این باره متمرکز کردند و موفق شدند یکی از عوامل گروگانگیری را در یک عملیات پیچیده دستگیر کنند. بازجویی از این فرد مشخص کرد که همسر صیغه ای مرد طلاساز، در این گروگانگیری نقش دارد و اطلاعاتی را در اختیار تبهکاران خشن قرار داده است. با تجمیع اطلاعات و سرنخ های به دست آمده، این زن به همراه یکی دیگر از عوامل گروگانگیری دستگیر و به پلیس آگاهی هدایت شدند. این درحالی است که هنوز یکی از متهمان این پرونده متواری است و تلاش کارآگاهان با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی شعبه ۴۱۰ دادسرای عمومی و انقلاب برای دستگیری وی ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن