اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

سقوط کارگر ۳۵ ساله در استخر قیر

کد خبر : 5996

مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: سقوط در استخر قیر یک واحد تولیدی در کیلومتر ۱۷ جاده کلات کارگر ۳۵ ساله را به شدت مجروح و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، آتشپاد دوم «ابوالفضل تیموری » روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: این کارگر هنگام کار دچار سانحه شد و با سقوط در استخر قیر، تا گردن در قیر محبوس شد.

وی با بیان اینکه وقوع این حادثه در ساعت ۹:۵۸ صبح امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد، گفت: در پی دریافت این خبر بلادرنگ آتش نشانان و نجاتگران سه ایستگاه شماره ۳۸، ۲۹ و ۸ در معیت آتشپاد دوم ” محمد جواد قائمی ” سرپرست سه ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه شدند.

به گفته وی ماموران آتش‌نشانی در کمتر از چند دقیقه فرد حادثه دیده را از داخل نزدیک به هزار تن قیر نسبتاً گرم خارج و تحویل تکنسینهای اورژانس حاضر در محل نمودند.

مدیر منطقه دو عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به اینکه فرد حادثه دیده در زمان رها سازی از عمق ۴ متری استخر علایم حیاتی داشت، گفت: وی جهت اقدامات درمانی بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

آتشپاد دوم تیموری با تاکید بر اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی می باشد، افزود : کارفرمایان باید رعایت نکات ایمنی و کارگاهی را جدی بگیرند تا از تکرار حوادث دلخراش پیشگیری شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن