زندگی

زوج جوان مشهدی در خیریه گلستان علی جشن ازدواج گرفتند

کد خبر : 31207

این روزها برگزاری مراسم ازدواج، رویای برخی از دختر و پسرهای جوان است. بعضی‌ها با وجود هزینه‌های هنگفت این مراسم، به قیمت چشم و هم چشمی با فامیل و آشنایان، خود را چنان تحت فشارهای مالی فراوان می‌گذارند که زندگی مشترک خود را با انبوهی از قسط و وام شروع می‌کنند. این مسئله برای بعضی‌ها هم آن قدر اهمیت دارد که با وجود کرونا و شرایط خطرساز آن، باز هم به دنبال برگزاری مراسم عروسی خود در تالارهای مجلل هستند.

صبح مشهد– با وجود این، یک زوج جوان مشهدی به دور از تمام این چشم و هم چشمی‌ها تصمیم گرفتند که مراسم عروسی خود را در مجموعه گلستان علی برگزار کنند و با لبخندهای معصومانه و دل‌های پاک این کودکان در روز عید غدیر راهی خانه خود شدند. فائزه تقدسی، عروس ۲۱ ساله از انگیزه اش درباره این اقدام خیرخواهانه می‌گوید: «من و همسرم دوست داشتیم در مراسم ازدواج مان کاری انجام بدهیم که اثر آن ادامه دار باشد. برای همین وقتی مادرشوهرم پیشنهاد این کار را داد، خیلی خوشحال شدم. چون هم آثار خیرش در زندگی مان باقی خواهد ماند و هم من علاقه بسیار زیادی به بچه‌ها دارم». محمدرضا نوروزی، داماد ۲۲ ساله نیز از انگیزه اش برای این کار می‌گوید: «من و اطرافیانم تجربه‌های متفاوتی از تفریح و شادی‌ها را داشته ایم، اما بچه‌هایی مثل بچه‌های گلستان علی چنین تجربه‌ای را نداشته‌اند. من همیشه دوست داشتم سهمی در شادی این‌ها داشته باشم، برای همین از پیشنهاد مادرم خیلی خوشحال شدم. از طرفی هم به دلیل شرایط کرونا مثل گذشته امکان شادی و تفریح برای بچه‌ها مهیا نیست، برای همین شرکت در مراسم عروسی می‌توانست به بهتر شدن روحیه آن‌ها کمک کند. بچه‌ها در مراسم عروسی ما خیلی خوشحال بودند و من احساس آرامش عجیبی داشتم». مادر داماد که خود خادم حرم مطهر امام رضا(ع) است، از دلایل این پیشنهادش به عروس و داماد می‌گوید: «به دلیل شیوع کرونا و جلوگیری از تجمع، تصمیم گرفتم به پسر و عروسم این پیشنهاد را بدهم. از طرفی عروس و داماد علاقه زیادی به بچه‌ها دارند. برای همین تصمیم گرفتیم هزینه این کار خیر در این موسسه صرف شود. از طرفی به این دلیل که برگزاری این مراسم هزینه زیادی نداشت، تصمیم دارم به مناسبت دهه محرم مبلغ شش میلیون تومان دیگر را صرف بچه‌های این مجموعه کنم». این زوج جوان که هر دو دانشجو هستند، هر چند ابتدای زندگی خانه دار نشده و زندگی مستقل خود را در یک خانه نقلی کوچک شروع کرده‌اند، اما با صرف هزینه چهار میلیون تومان در مراسم ازدواج شان میزبانان سخاوتمندی بودند که بچه‌های موسسه گلستان علی را مهمان شادی‌های خود کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام من این زوج وکیل مشهدی را در اینستا گرام فالو دارم بسیار دوست داشتنی هستن خدا حفظشون کنه ان شاالله خوشبتی و آرامش همیشه در دلهایشان باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن