اخبار مهم

تنها مظنون پرونده سها رضانژاد کیست؟! / عکاس تور چه رازی دارد؟! + گفتگو

کد خبر : 31201

مرگ سها رضانژاد یک مظنون دارد و آن کسی جز یک عکاس ماجراجو نیست!عکاسی که سوژه هایش را در موقعیت های خطرناک قرار می داد تا عکس های متفاوت بگیرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا سها رضانژاد در تاریخ ۲۰ تیرماه امسال در ارتفاعات گردشگری کردکوی استان گلستان ناپدید شد و این موضوع برای هفته ها در مرکز توجه خبری قرار داشت. اگرچه گفته می شود جسد او پس از ۲۸ روز جستجو در تاریخ ۱۷ مرداد و در منطقه ای نسبتا دور از محل چادرها پیدا شده اما دلیل مرگ او هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. ابهامی که خبرنگار رکنا را واداشت تا بررسی های بیشتری بکند.
سها رضانژاد / پس از پیدا شدن پیکری بی جان که پلیس اعلام کرده است متعلق به سهارضا نژاد است ،خبرنگار رکنا اعضای تور را مورد بررسی قرار داد و به فردی به نام م. الف رسید . این فرد عکاس تور است و در صفحه اینستاگرامش عکس های زیادی از دختران و پسران در فضاهای بکر و غالبا خطرناک منتشر کرده است. این عکس ها در مکان های خطرناکی مثل نزدیکی آبشار و لب پرتگاه و دره گرفته شده است. آیا امکان دارد که سها سوژه عکاسی این فرد بوده است و ناگاه پایش لغزیده و در نهایت یک عکاسی در طبیعت به یک حادثه ای مرگبار ختم شده است؟( لازم به ذکر است در صفحه این عکاس ، در تاریخ ماه های گذشته نیز از سها عکس هایی در طبیعت وجود دارد . )یکی از اعضای خانواده سها در گفت وگو با خبرنگار رکنا به این سوال پاسخ داد.

خبرنگار اجتماعی رکنا با عروس خانواده سها رضانژاد گفتگو کرده و از او درباره جزئیات پرونده و گمانه زنی های خانواده درباره دلیل مفقود شدن این دختر جوان پرسید و اینکه آیا عکاس تور نیز جزو کسانی است که پلیس تحقیقات بیشتری از وی را در دستور کار دارد . متن این گفتگو از نظرتان می گذرد:

آیا عکاس تور پس از ناپدید شدن سها ، در پرونده سها در مظان اتهام بوده و از ایشان بازجویی شده است؟

بله ایشان هم بازجویی شده اند.

در بازجویی ها این عکاس در خصوص زمان اتفاق چه گفته است ، او در آن زمان کجا بود ؟

به گفته خودشان در چادر خواب بودند.

و بقیه افراد حاضر در تور هم تایید کرده اند که ایشان در چادر بوده اند؟

چون آن زمان همه خواب بوده اند، کسی اطلاع دقیقی ندارد. هنوز اطلاع موثقی به دست ما نرسیده است. همه آنها می گویند در آن زمان همه خواب بودند و سها برای مسواک رفته است. درحالیکه آنطور که سها از آنجا فاصله گرفته، مشخص است برای مسواک زدن به آنجا نرفته است. کسی برای مسواک زدن، فاصله تا آبشار را طی نمی کند.

شما عکس های صفحه اینستاگرام این عکاس را دیده اید؟

بله.

ما در صفحه آقای میم الف، عکسی از سها مربوط به ماه ها قبل دیدیم. یعنی احتمالا در تور یا برنامه ای یکدیگر را دیده اند و از سها عکاسی کرده است. شاید این بار هم قرار بوده لب دره یا در طلوع آفتاب عکاسی کنند و پای سها لیز خورده باشد. این احتمال را شما و پلیس نمی دهید؟

بله ممکن است. ما درخواست تحقیقات بیشتر از این عکاس را کرده ایم و همه این احتمالات در حال بررسی است. با اینکه “چیزی به نام جسد سها” را به ما تحویل داده اند، ما به این قانع نیستیم. دادستان گرگان هم گفته اند که همچنان پرونده اعضای اصلی تور باز است و بازجویی ها ادامه دارد.

آیا قبل از این سفر هم دوستی یا آشنایی بین عکاس تور و سها وجود داشت؟

سها طبیعت گرد بود و با توری به نام “——–“، سفرهای زیادی می رفت. آقای م. الف هم عضو و عکاس این تور بوده است و در همه سفرها به عنوان عکاس حضور داشته است. رابطه دوستانه ای هم بین عکاس و باقی بچه ها وجود داشت. یعنی عکس ها را می گرفت و برای بچه ها می فرستاد. سها هم به صورت مداوم با همین تور به طبیعت گردی می رفت و با کل اعضای تور دوست بود. البته دوستی آنها فقط در حد سفر رفتن با یکدیگر بود.

آیا سها به سلفی گرفتن علاقه داشت ؟

بله، از خودش سلفی می گرفت. اما گوشی خود را در آن هنگام با خود نبرده بود و گوشی را در چادر جا گذاشته بود. اگر هم قرار به عکسی بوده احتمالا با دوربین گرفته شده است یا به هرحال گوشی سها دست خودش نبوده است. یعنی سها به عنوان مدلی که قرار بوده از او عکس گرفته شود، در آن نقطه ایستاده و گوشی و دوربین در دستش نبوده است. اگر کسی همراهش بوده، گوشی یا دوربین به دست او بوده که اینجا محتمل ترین شخص همان آقای م. الف است.

و در آخر ، آیا سها همیشه تاکید زیادی به مسواک زدن قبل و بعد از خواب داشت؟

خیر، اینطور نبود. حتی برخی شب هایی که خانه ما بود یا ما خانه آنها بودیم، خسته بود و بدون مسواک زدن به خواب می رفت. ولی می توانم بگویم که قطعا آن روز صبح، این همه راه را برای مسواک زدن نرفته است. شاید مسواکش را زده و دوباره برگشته و مسیر دیگری رفته است. بین منبع آب و کمپ، فاصله زیادی نبوده است که بخواهند از چادر فاصله زیادی بگیرند.

بنابه این گزارش، حتی اگر ثابت شود این عکاس در صحنه مرگ سها رضانژاد حضور داشته است او اتهام جنایی نخواهد داشت و شاید بخاطر پنهان کاری در مورد سرنوشت سها تحت تعقیب قضایی قرار گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن