استانی

پنج هزار خانواده سبزواری سفره دار روز غدیر شده اند

کد خبر : 31167

دبیر بنیاد غدیر سبزوار بیان کرد: پنج هزار خانواده سبزواری در اطعام روز عید مشارکت کرده اند و سفره دار روز عید غدیر شده اند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر خراسان رضوی، جواد شمس آبادی، دبیر بنیاد غدیر سبزوار گفت: سبزوار یک شهر غدیری است و سال های قبل نیز فعالیت های گسترده در جهت اطعام روز عید غدیر که سفارش بسیاری به آن شده، انجام گرفته است.

وی ادامه داد: پنج هزار خانواده سبزواری در این طرح مشارکت داشته اند و هزینه ۳۰ هزار پرس غذا تامین شده است و این کار تا روز مباهله، ۲۴ مردادماه ادامه دارد.

شمس آبادی یکی دیگر از اقدامات در شب و روز عید غدیر را توزیع نان عنوان کرد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته با اتحادیه نانوایان ۱۱۰ هزار نان صلواتی توسط ۱۲۰ نانوایی فعال در شهرستان پخت و بن های دریافت ۵ عددی نان بین مردم توزیع شد تا پروتکل های بهداشتی نیز رعایت شود.

وی گفت: کارناوال های شادی ماشین های سواری، موتوری و دوچرخه ای در شب و روز عید غدیر در سطح شهر به راه افتادند و دو گروه سرود به همراه آنان اجرا داشت.

دبیر بنیاد غدیر سبزوار اذغان داشت: شرایط کرونایی باعث کوچکتر شدن سفره مردم شده است و بنیاد غدیر شهرستان که قبلا با نام ستاد مردمی غدیریون فعالیت می کرد، با کمک های مردمی بسته های معیشتی تهیه و توزیع می کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن