ورزشی

دراولین جلسه اعضای جدید هیئت بسکتبال خراسان رضوی چه گذشت

کد خبر : 31154

به گزارش روابط عمومی هیئت بسکتبال خراسان رضوی، اولین جلسه اعضای هیئت بسکتبال خراسان رضوی در محل دفتر این هیئت واقع در مجموعه سجاد ، خانه بسکتبال برگزار گردید.
در این جلسه مجید ولی پور ضمن معرفی اعضای کمیته هایی که تا کنون برای آنها ابلاغ همکاری را کتبا اعلام نموده بود از اعتماد اعضای مجمع انتخاب رییس این هیئت قدردانی و از ب کار گیری تمام تجربیات و نیروی خود در پیشرفت بسکتبال استان و بازگرداندن آن به جایگاه اصلی در کشور گفت.
در این جلسه راه کار های اساسی با توجه به ممنوعیت های حاصل از بیماری کووید ۱۹ که بیشتر فعالیت ها به صورت مجازی و آموزش های از راه دور است صحبت به میان آمد.
مشخص نمودن شهرستان های فعال و حمایت بیشتر شهرستانها ، راه اندازی شهرستان ها و بخش های دارای پتانسیل سخت افزاری و نیروی انسانی اما فاقد فعالیت بسکتبالی ، مسطح نمودن مشکلات و موانع موجود در شهرستانهایی که با هزینه های ناچیز میتوان مجددا بسکتبال را در آنها زنده نمود ، یافتن استعداد های متناسب با این رشته مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
همچنین تصمیماتی در مورد منطقه بندی شهر مشهد و احداث پایگاه های استعداد یابی مستقر در بخش هایی که با کمیته و اعضای هیئت مشخص میگردد خصوصا در مناطق محروم و حمایت همه جانبه از این مناطق اتخاذ گردید.
یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این نشست برگزاری وبینار های تخصصی داوری و مربیگری و کنفرانس هایی از طریق فضاهای مجازی پر کاربرد و به صورت آنلاین بود که حتما و با توجه به وجود عدم فعالیت های ورزشی با برنامه ریزی کمیته مربوطه در هفته آتی برنامه های آن اعلام گردد.
همچنین در این جلسه تنظیم آیین نامه تخصصی انضباطی باشگاه ها ، بازیکنان ، داوران و مربیان این هیئت در اولویت و با همکاری تمامی کمیته ها در دستور کار قرار گرفت.
گفتنی است در این جلسه اعضای هیئت بسکتبال استان به شرح ذیل معرفی و مسئولیت و ابلاغ آنان اهدا گردید.
سید مصطفی حسینی دبیر
سید بهنام حسینی زهرائی روابط عمومی
محمد ضیائیان کمینی میکرو و مینی بسکتبال
ابراهیم عباس زاده کمیته داوران
محمود زینل شفیعی کمیته شهرستان ها
حسین دانایی کمیته بسکتبال سه نفره
حسین پیروی کمیته پیشکسوتان
رضا نیازی مشاور رییس هیئت در امور شهرستان ها

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن