پایتخت فرهنگ اسلامی

اجتماع مردمی بیعت با امام زمان(عج) در مشهد برگزار شد

کد خبر : 42785

جشن اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) روز گذشته با حضور پرشور مردم همزمان با سراسر کشور در مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، حجت الاسلام والمسلمین عالی در این مراسم که با حضور شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد همراه بود، ضمن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج)گفت: همه ادیان و مذاهب اعتقاد دارند موعودی در آخرالزمان خواهد آمد ، آن ها معتقدند که این موعود اکنون زنده نیست و در آخرالزمان دوباره متولد می شود اما ما شیعیان برخلاف این ادیان معتقدیم که زمین هیچ گاه از حجت خالی نیست.

وی تصریح کرد: خداوند زمین را برای فساد ، بندگی آلوده و ناخالص خلق نکرده است بلکه خداوند جهان را برای بندگی خالص خلق کرده و اگر هدف خدا از این خلقت بخواهد معنا داشته باشد باید بنده ای که صددرصد بندگی خدا را می کند در عالم حضور داشته باشد و این فرد همان فردی است که ما به آن حجت می گوییم.

وی افزود: امام زمان (عج) در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها همواره همراه مومنان است و محبتی که امام زمان (عج) به شیعیان دارد صدها هزار بار بالاتر از محبت پدر و مادر به فرزندانش است، اگر شیعه اعتقادش را به امام زمان (عج) همواره استوار نگه دارد تا آخر عمر برای او هیچ بن بستی وجود ندارد و به ناامیدی دچار نمی شود.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم، عهدنامه بیعت با حضرت مهدی (عج) قرائت شد و حاضران با شعار «لبیک یا مهدی (عج)» با صاحب الزمان (عج) بیعت کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن