استانی

در بیانیه رییس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی تاکید شد:

رهنمودهای رهبری در زمینه جهش در اقتصاد نصب العین مسئولین قرار گیرد/ شعار سال در حد تابلو نباشد!

کد خبر : 28298

هرچند در سال گذشته، تعدادی حوادث طبیعی و دشمنی های بدخواهان ملت شریف ایران، کام مردم مظلوم را تلخ کرد، اما ایران سربلند از تمام این گردنه های سخت عبور کرد و به یاری خداوند متعال روزهای بهتر و پرشکوهتر در انتظار این مردم صبور و مقاوم ایران خواهد بود.

رییس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت خراسان رضوی به مناسبت آغاز سال نو شمسی و نام گذاری امسال به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش صبح مشهد، مجتبی آرین منش با بیان این که بهار امسال با سالگرد شهادت باب الحوائج امام موسی الکاظم شروع و با اعیاد شریف رجب و شعبان ادامه می یابد، گفت: امید که به یمن عطر ولایی که در این عید باستانی به مشام می رسد، خیر و برکت الهی در بهار طبیعت و در سراسر سال آتی بر همه ما نازل گردد و همه بلایا از جمله این بیماری فراگیر اخیر از سر همه شماخواهران و برادران هموطن دور گردد.

وی با بیان این‌که نامگذاری سال ۹۹ با عنوان “جهش تولید” در راستای نامگذاری‌های سال‌های گذشته مقام معظم رهبری انجام گرفته است، گفت: نزدیک به یک دهه است که از سوی مقام معظم رهبری عناوینی چون «حمایت از تولید ملی» یا «اقتصاد مقاومتی» به عنوان اولویت سال تعیین می‌شود که بیانگر ضرورت عدم وابستگی به سایر کشورها از نظر احتیاجات و نیازهای کشور است.

وی با بیان این‌که عدم وابستگی به خارج فقط با اتکا به تولید داخلی محقق می‌شود، تاکید کرد: فرهنگ سازی و برنامه ریزی در حوزه حل مشکلات و تولید داخلی تاثیر مثبتی در تمامی حوزه‌های اقتصادی و حتی روی نرخ ارز خواهد داشت.

دبیر حزب اسلامی ایران زمین خراسان رضوی و رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت استان خراسان رضوی یادآور شد: اکنون کشورمان از نظر سیاسی و نظامی در دنیا دست برتر دارد اما از نظر اقتصادی این‌گونه نیست زیرا با توجه به وابستگی اقتصادی به خارج، حتی بخش تولید در کشور نیز علاقه‌ای به قطع وابستگی نشان نمی‌دهد و مواردی چون مواد اولیه، قطعات، ماشین آلات و … به دلیل قیمت، برخی رانت‌ها و سایر ویژگی‌های اقتصادی از خارج کشور تامین می‌شود. در راستای اتکا به تولید داخلی باید فرهنگ سازی و برنامه ریزی انجام گیرد تا زمینه برای هرگونه جهش در تولید داخلی و اقتصاد فراهم شود.

مجتبی آرین منش در پایان، ضمن تبریک مجدد این ایام فرخنده برای همه ملت ایران، سالی پر از خیر و برکت در ظل توجهات حضرت ولیعصر و توام با سلامتی و شادکامی از درگاه الهی مسالت و از مسئولین خواست نسبت به اجرایی شدن شعار سال که جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، نام گذاری شده، جدیت لازم را داشته باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن