اخبار مهم

مرگ مشکوک در یک سقوط مرگبار در توحید مشهد+عکس

کد خبر : 30727

مرد ۴۰ ساله ای که با چهره ای خشمگین به منزل یکی از بستگانش در خیابان توحید مشهد رفته بود، به دلیل نامعلومی از پنجره طبقه سوم واحد آپارتمانی سقوط کرد و جان سپرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، بررسی های قاضی ویژه قتل عمد درباره مرگ مشکوک این مرد در حالی ادامه دارد که همسایگان اظهار کردند او را در حال رفتن به منزل واحد طبقه سوم مشاهده کرده اند.
در همین حال صاحبخانه نیز به قاضی کاظم میرزایی گفت: او(متوفی) از بستگان ماست وقتی به خانه رسید با تهدید چاقو دست های مرا به صندلی بست که همسرم با فریاد بیرون دوید و از همسایگان کمک خواست وقتی آن مرد به دنبال همسرم بیرون آمد من هم صندلی را بلند کردم و به دنبال آن ها رفتم که در این هنگام مرد مهاجم به خانه بازگشت و خانه را به آتش کشید ولی در همین حال خودش را نیز از پنجره بیرون انداخت! که همسایگان شاهد این صحنه بودند و با آتش نشانی تماس گرفتند.

این گزارش حاکی است، با حضور به موقع آتش نشانان مشهد از وقوع آتش سوزی هولناک در این واحد مسکونی جلوگیری شد و ظرفی که آثار بنزین در آن وجود داشت نیز در محل کشف شد. تحقیقات بیشتر درباره چگونگی مرگ این مرد ۴۰ ساله که گفته می شود با همسرش اختلاف داشت از سوی قاضی میرزایی همچنان ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن