اقتصادی

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران خبرداد:

آغاز به کار یکی از بزرگترین نمایشگاه های تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته کشور در مشهد 

کد خبر : 55729

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران از آغاز فعالیت بیست و سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته مشهد به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه های تخصصی این حوزه در کشور خبر داد. 

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد ، سعید صیفی در این خصوص اظهارداشت: این نمایشگاه از عصرروز چهارشنبه ۲۴ آبان ماه افتتاح وتا ۲۷ آبان ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهدداشت.

وی با اشار به اینکه حوزه قطعه سازی خودرو از مهمترین صنایع کشور است که اشتغال قابل توجهی را هم به همراه دارد،درخصوص زمینه فعالیت حاضران دراین نمایشگاه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، تولید کنندگان قطعات خودرو اعم از قطعات موتوری، بدنه خودرو، قطعات پلیمری، روغن و روانکارها، باطری خودرو، شیشه و آینه اتومبیل، لنت ترمز و شرکت های بازرگانی حوزه خودرومی‌باشد. ‌

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در ادامه برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو مشهد را یکی از اصلی ترین راهکارهای تقویت صنعت قطعه سازی خودرو وایجاد روزنه های روشن برای بهبود وضعیت فعالان این عرصه اعلام کرد و بیان داشت: از اهداف مهم نمایشگاه نیز می توان به ارائه قابلیت ها و توانمندی شرکت ها و هدایت آن ها به بازارهای گسترده تر ،فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات مدرن ، گسترش بازار و ارتباط با مشتریان بالقوه جدید ، ایجاد فضا B2B برای ارتقای کیفیت محصولات وحمایت از تولیدکنندگان این صنعت اشاره کرد.

صیفی با بیان اینکه این نمایشگاه ها در فضایی به وسعت ۲۵ هزار متر مربع برگزار می‌شود، ادامه داد:

سالن های فردوسی، عطار و مفاخر برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای خود را به بازدید عموم بگذارند.

رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در این نمایشگاه ۱۵۰ شرکت است که ۶۰مشارکت کننده از استان خراسان رضوی و۹۰شرکت کننده نیز از استان های استانهای؛ تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، مازندران، مرکزی، اصفهان، فارس، اردبیل در این نمایشگاه حضور دارند .

وی درباره برنامه های جانبی این نمایشگاه نیز بیان کرد: برنامه های جانبی این نمایشگاه شامل همایش و گردهمایی قطعه سازان کشور و بررسی ظرفیت های صادراتی در تاریخ ۲۵ آبان در محل هتل پردیسان مشهد از ساعت ۹ الی ۱۲ می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه از چهارشنبه ۲۴ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کارنمودو علاقه مندان می‌توانند تا ۲۷ آبان ماه همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن