اخبار مهم

قتل هولناک با وینچستر در حر مشهد+عکس

کد خبر : 30781

مهاجم قد بلندی که در تاریکی شب و با شلیک گلوله از سلاح وینچستر، مردی را مقابل منزل مسکونی اش به قتل رساند، سوار بر خودرو از محل گریخت.
به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، حدود ساعت ۲ بامداد روز گذشته بود که آدمکش نقابدار در ابتدای کوچه‌ای در خیابان حر ۹۰ از خودرو پیاده شد و به طرف منزلی ویلایی داخل کوچه حرکت کرد. او که سلاح وینچستر را در دست می فشرد با خشم و عصبانیت و با لگد به در منزلی کوبید که جوانی به نام «محسن-و» به همراه همسرش در آن زندگی می کرد. شدت لگد های مهاجم مسلح به حدی بود که همسایگان و برخی از اهالی محل را از خواب بیدار کرد.

در همین حال «محسن» که نمی دانست چه کسی پشت در حیاط منتظرش ایستاده است در تاریکی شب به طرف درحیاط رفت اما هنوز فریاد می زد «کیه! کیه!» که ناگهان مرد نقابدار با لگد محکم دیگری در فلزی حیاط را گشود که بخشی از در فلزی به سینه محسن اصابت کرد. جوان مسلح خشمگین وقتی او را مقابل خود دید لوله سلاح را به سوی او گرفت و گلوله ای از فاصله نزدیک به سینه اش شلیک کرد. گزارش خراسان حاکی است، در حالی که گلوله بر قفسه سینه محسن نشسته بود و او خون آلود نقش بر زمین شد همسرش فریادزنان به طرف او دوید اما مهاجم مسلح سوار بر خودروی همدستانش شد که سر کوچه منتظر او ایستاده بودند و بدین ترتیب از محل گریخت. اطرافیان «محسن» با اورژانس تماس گرفتند و پیکر خون آلود او به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال یافت ولی او دیگر جان باخته بود و علایم حیاتی نداشت.
گزارش خراسان حاکی است، دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مرکز درمانی و محل وقوع جنایت، تحقیقات در این باره آغاز شد. به دستور قاضی کاظم میرزایی، گروه زبده ای از کارآگاهان به سرپرستی سرگرد حمیدفر (افسر پرونده) تلاش گسترده خود را برای ردیابی عامل این جنایت وحشتناک ادامه دادند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن