اقتصادی

آنجا اصفهان است! مدیریت حساب کتاب دارد!

کد خبر : 40354

نویسنده: محمد حسین روشنک؛ رئیس کانون کارآفرینان خراسان رضوی

کارگروه سازندگان مناطق مشهد مقدس
جناب آقای مهندس قرائی عزیز؛

صبح مشهد– پیرو یادداشت منتشر شده در کانال کارگروه سازندگان مناطق مشهد مقدس باید بگوییم که بله آنجا اصفهان است و درآمدها و هزینه‌ها حساب و کتاب دارد.

آنجا اصفهان است و اصلا امکان ندارد با تغییر شورا و شهردار، کارمندان جدید اتوبوسی به شهرداری اضافه و با رفتن شورا و شهردار در شهرداری باقی بمانند.

آنجا اصفهان است؛ اصلا از ترس مچ‌گیری به وزارت راه‌وشهرسازی و بعضی سازمان‌ها و نهادها باج نمی‌دهند.

آنجا اصفهان است؛ شهردارش به‌خود اجازه نمی‌دهد برخلاف مصوبه پانزده نفر اعضای شورا شهر، با معاون وزیری کنار بیاید و صورت جلسه‌ای خلاف مصوبات شورا امضا کند.

آنجا اصفهان است؛ شهردارش به‌خود اجازه نمی‌دهد که سر سفره یک تفکر سیاسی که گفته است آن‌ را قبول دارد بنشیند و همزمان در جلسات محرمانه با تفکر دیگر برعلیه آن سفره تصمیم بگیرد.

آنجا اصفهان است؛ شورا به‌خود اجازه نمی‌دهد شهر را بین اعضای شورا تقسیم و مناطق شیرین‌ را قدرتمندان شورا برای خود بردارند.

آنجا اصفهان است؛ بعضی از اعضای شورا بدهکار شهردارش نیستند که نتوانند نسبت به زیر میز زدن او در مورد مصوبات شورا و جلسات محرمانه‌اش با مخالفین خود ساکت بمانند.

آنجا اصفهان است؛ مدیران شهری‌اش برای کارهای خلاف نظر شورا از سازمان‌ها و گروه‌های با نفوذ و بعضا خریدنی حمایت نمی‌شوند که با احساس امنیت هرکاری دلشان خواست انجام دهند.

آنجا اصفهان است؛ شهرداری ریخت و پاش ندارد (منظور مجموعه شورا و شهرداری است) که هر زمان که ببیند پول بیشتری برای هزینه پنجاه درصد پرسنل اضافی خود و جمعیتی که با انتخاب هردور شورا و شهردار جدید به آن پنجاه درصد نیروها اتوبوسی اضافه می‌شوند، هزینه پروانه را اضافه کنند.

آنجا اصفهان است؛ حساب و کتاب دارد. شهردارش نمی‌تواند حمایت خریدنی برای خود دست و پا کند.

آنجا اصفهان است؛ مدیرانش به‌خود اجازه نمی‌دهند با معاون وزیری که در جلسه‌ای رسمی تمام مدیریت استان و کارآفرینان و سرمایه گذاران را زالو صفت، وهابی، داعشی، سلفی خوانده و تبانی کرده و بر علیه اصفهانی‌ها عمل کنند.

آنجا اصفهان است؛ انتخاب اعضای شورا و شهردار حساب و کتاب دارد.

آنجا اصفهان است؛ اعضای شورا از شهردار توانمند ترس ندارند که شهرداری انتخاب کنند که به ظاهر تسلیم رئیس و اعضای با نفوذ شورا باشد، اما همین که از عدم توان برخورد اعضا مطمئن شد به زیان شورا، شهر و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و به‌طور کلی زیر میز حق و حقیقت بزند.

مطمئن باشید اواخر امسال اصفهان که شورای جدید خواهد داشت ، حتما اتوبوس‌های جدید کارمند تازه به شهرداری اضافه نمی‌کنند که نیاز به بودجه اضافی داشته باشند.

آن‌جا اصفهان است؛ واقعا آن‌جا اصفهان است، اصفهان، اصفهان است و حساب و کتاب داشته و کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و سازندگانی قوی دارد که اجازه نمی‌دهند بعضی‌ها با عدم اجرای تعهدات و قراردادها و قول و قرارهای خود نسبت سرمایه‌گذاران، همه هستی آنها را نابود کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن