اجتماعی

رژیم لاغری “جنیفر لوپز” + تاکید و توصیه های بسیار مفید

کد خبر : 30341

ایده گرفتن از سلبریتی در هر زمینه ای می تواند جذاب باشد بخصوص در رابطه با تناسب اندام که بانوان علاقه مند به آشنایی با رژیم غذایی جنیفر لوپز خواننده آمریکایی هستند.

صبح مشهد– رژیم لاغری جنیفر لوپز :

یکی از دغدغه های افراد بخصوص خانم های جوان داشتن اندام مناسب است. برای داشتن اندام مناسب باید دو مورد را مد نظر داشته باشید، یکی ورزش و دیگری رژیم غذایی است. در این بخش از نمناک به رژیم لاغری یکی از سلبریتی ها جنیفر لوپز می پردازیم:

نوشیدن آب زیاد :

جنیفر لوپز گذشته از رعایت رژیم غذایی و قوانین سلامتی که با آن زندگی می کند، باید همیشه به اندازه کافی آب بنوشد؛ زیرا نوشیدن مقدار زیادی آب به خصوص قبل از ورزش، می تواند به شما کمک کند که بیشتر از برنامه روتین خود ورزش انجام دهید.

جنیفر وقتی می خواهد ورزش انجام دهد هیدراته بودن برای او خیلی اهمیت دارد. همچنین بعد از هر ورزشی کمی استراحت می کند.

اجتناب از مصرف کافئین :

دانستن آنچه نباید در رژیم روزانه خود مصرف کنید، مهمتر از آن است که بدانید چه چیزی را باید بخورید. جنیفرلوپز با اینکه قهوه می نوشد اما باید حتما قهوه بدون کافئین مصرف کند.

غذای سالم :

وقتی نوبت به رژیم غذایی می رسد، جنیفر لوپز بسیار سختگیر است. او به رژیم غذایی متعادل و مغذی اشاره کرده و از مصرف همه غذاهای فرآوری شده و تصفیه شده اجتناب می کند.

او غذاهای سالم ، ارگانیک و با کیفیت بالا و سرشار از مواد مغذی مصرف می کند تا انرژی لازم برای تمام کارهایی که انجام می دهد را تامین کند.

جنیفر حتی هنگامی که برای غذا خوردن به بیرون از منزل می رود دوست دارد رژیم غذایی خود را تحت کنترل داشته باشد و می گوید :

من یک فرد بسیار اجتماعی هستم و دوست دارم زمانی را با دوستان و خانواده ام سپری کنم، بنابراین وقتی برای غذا خوردن بیرون می رویم، سعی می کنم که انتخاب های سالم تری داشته باشم

برخی رستوران ها غذاهای سالم و کم کالری ارائه می کنند، بنابراین جنیفر به دنبال مواردی روی منو است که با سبک زندگی او متناسب باشد. مثلا سالاد و یا کمی ماهی با سبزیجات.

وقتی زمان ناهار فرا می رسد، لوپز بشقاب خود را با سبزیجات پر می کند. میان وعده او معمولا شامل سالمون و یا سالاد کلم بروکلی،کدو با سس روغن زیتون و سرکه است.

وقتی نوبت به صرف شام می رسد لوپز معمولا پروتئین همراه با کینوا را می خورد مانند برنج و لوبیا ،گوشت و مرغ.

میان وعده سالم :

در حالی که میان وعده برای بیشتر افراد یک بسته چیپس و یا چند تکه شکلات است، اما جنیفر به خود اجازه نمی دهد که از غذاهای کم ارزش استفاده کند. در عوض، او به دنبال وعده های سالم است. او همیشه میوه و سبزیجات همراه خود دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن