اجتماعی

واکنش حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی به نامه اخیر موسوی خوئینی‌ ها: مشکلات را درست ریشه یابی و در زمین دشمن بازی نکنید!

کد خبر : 30046

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی در واکنش به نامه سرگشاده سید محمد موسوی خویینی ها خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیانیه ای نسبت به وی صادر کرد.
به گزارش صبح مشهد در متن این بیانیه که به قلم حسین اکبریان محمدآبادی تنظیم شده، آمده است:

جناب حجت الاسلام سید محمد موسوی خویینی ها
سلام علیکم
نامه سرگشاده شما به مقام معظم رهبری در باره اوضاع کشور سبب شد به سهم خود دردفاع از ولایت و رد ادعاهای بی پایه ی جنابعالی درخصوص ریشه یابی مشکلات کشور،نکاتی را متذکر شوم :

مگر شما و مجمع روحانیون از اقتصاد دولتی و دولت سالاری اقتصادی در دهه ی اول انقلاب حمایت نکردید که امروز ریشه بسیاری از معضلات معیشتی و اقتصادی کشور است ؟
چطور آن زمان طرفداران اقتصاد تعاونی و مردمی را که مکمل اقتصاد دولتی بود را اسلام آمریکایی نامیدید ولی حالا خود و همفکرانتان پرچم مذاکره و سازش با آمریکا را بلند کرده اید ؟
دراین شرایطی که بخشی ازجامعه در فقر و تنگنا زندگی می کنند شما کجا بودید ؟ چند قدم در رزمایش مواسات برداشتید ؟
چرا خواستگاه اجتماعی شما از قشر مستضعف به قشر متوسط به بالا و مرفهین بی درد منتقل شده است؟
مگر شما دلیل انشعابتان از روحانیت مبارز را به امام ،عدم جذب جوانان توسط روحانیت ندانستید ؟
چرا شما که دم از خط امام می زنید نگاهتان به آمریکا با امام ۱۸۰ درجه تفاوت دارد! امام گفت : منازعه بین ما و آمریکا منازعه بین اسلام و کفر است ولی جریان شما تلاش می کند این منازعه را از ایدئولوژیک خارج و به سطح اختلاف سیاسی کاهش دهد تا راه سازش با آن را هموار کند؟
مگر دولت مورد حمایت شما ۷ سال مردم و اقتصاد و پیشرفت کشور را معطل برجام بی فرجام نکرد و سرنوشت اقتصاد کشور را به آن گره نزد ؟ تا مشکلات رکود ، تورم ،کاهش ارزش پول ملی ، بیکاری و رشد منفی در اقتصاد گریبان ملت را بگیرد ؟
البته هیچ کس منکر نقش دشمن در تشدید این مشکلات نیست . هیچ کس منکر تلاشها ی مثبت و مفید دولتها در بعضی بخشها نیست و دسترسی مردم به تمام نیازهایشان ولو گران حاکی از اینست که قحطی و کمبود نگران کننده ای در کشور نیست فقط گرانی موجب محروم شدن اقشاری از بهره مندی آنها شده است.

رهبری برای جبران ناکارآمدی دولت درحل مشکلات مردم تمام نهادهای زیر مجموعه خود را بسیج کردند تا کاستی های دولت را در بحران ها ی سیل و زلزله وکرونا ومحرومیت زدائی جبران کنند
درخاتمه توصیه دلسوزانه می کنیم، از کینه ورزی وتقابل سیاسی با نظام و ولایت وتوطئه در پشت درهای بسته دست بردارید.و برای پیشرفت انقلاب و تحقق آرمانهای امام بار دیگر با رهبری دست بیعت دهید وبرای حل مشکلات کشورکمک کنید .

حسین اکبریان محمد آبادی دبیرحزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن