شهری

عملیات اجرایی احداث زیرگذر شهید برونسی در بلوار وکیل آباد کلید خورد

کد خبر : 29866

طی مراسمی، عملیات اجرایی احداث دور برگردان زیرگذر شهید برونسی که شهردار مشهد از آن به عنوان آخرین قطعه پازل حل گره ترافیکی انتهای بولوار وکیل آباد نام برد، آغاز شد.

به گزارش صبح مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری این پروژه به عنوان بخشی از طرح سامان دهی ترافیکی انتهای بولوار وکیل آباد با فاصله حدود هزار و ۲۰۰ متر از بولوار وکیل آباد، در بزرگراه شهید برونسی در جهت شمال به شمال اجرا خواهد شد. تامین دسترسی خودروها از خروجی طرقبه شاندیز به بزرگراه آیت ا… هاشمی رفسنجانی (میثاق)، تامین دسترسی خودروهای خروجی از بزرگراه آیت ا… هاشمی رفسنجانی (میثاق) به بولوار پیروزی و تامین دسترسی خودروها از شهرک های در حال توسعه این منطقه به بولوارهای پیروزی و وکیل آباد ازجمله اهداف احداث زیرگذر شهید برونسی است.
فرماندار مشهد در مراسم آغاز به کار این پروژه که با حضور شهردار، جمعی از اعضای شورای شهر و مدیران شهری مشهد برگزار شد، با تقدیر از اقدامات شهرداری مشهد گفت: با تلاش شهردار جهادی مشهد، حمایت های شورای شهر و معاونت عمران ، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد، شهر مشهد تبدیل به کارگاهی عمرانی شده است. سید محمدرضا هاشمی اظهار کرد: اقدامات مدیریت شهری مشهد طی چهارماه گذشته برای پیشگیری از شیوع کرونا و توزیع بسته های معیشتی میان قشرهای آسیب پذیر قابل تقدیر است. وی افزود: سعی کرده ایم در بررسی و تایید مصوبات شورای شهر در راستای خدمت رسانی به مردم تعامل داشته باشیم.محمدرضا کلایی شهردار مشهد نیز در این مراسم گفت: دوربرگردان زیرگذر شهید برونسی از آخرین قطعات پازل حل ترافیک ورود و خروج به ییلاقات طرقبه شاندیز است، ترافیک غرب مشهد، یعنی انتهای وکیل آباد و تقاطع آزادگان موضوعی آزار دهنده است. وی افزود: شاید ۱۰ – ۱۵ سال است که وقتی کسی می خواست به ییلاقات طرقبه شاندیز برود یا در غرب مشهد انتخاب مسیر کند، نگران این بود که چه ساعتی حرکت کند تا در پیک ترافیک یک تا دو ساعته در این مسیر گرفتار نشود که این موضوع هم برای پلیس راهور و هم برای مردم که وقتشان تلف می شد، آزاردهنده بود، این مشکل با یک اصلاح هندسی و هزینه ای که قابل مقایسه با طرح های قبلی نبود به همت دانش فنی همکاران ما در معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک در مدت زمانی کوتاه حل شد که از این بابت تشکر می کنم. شهردار مشهد تصریح کرد: شهر مشهد در حوزه عمران حتی با نگاه بدبینانه پوست اندازی کرده و در این میان نقش عمده بر عهده آقای کاظمی و همکاران شان بوده است. وی ادامه داد: به سرانجام رسیدن یک پروژه فقط تامین مالی آن نیست بلکه هماهنگی های حاشیه ای به صرفه و صلاح درآوردن پروژه، کار با مشاور و دیگر موارد به صورت هماهنگ و به سرانجام رساندن آن در یک زمان فشرده انصافا کار پیچیده ای است، حمایت هایی که شورای شهر داشته و خواهد داشت نیز در این میان می تواند نیروی مضاعفی را هم به من و هم به همکارانم تزریق کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن