اخبار مهم

عکس ۶ راهزن جاده مشهد / فقط طلا می دزدیدند

کد خبر : 29447

عاملان سرقت محموله طلا در یک راهزنی جاده ای با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی و کاشمر در چنگ قانون گرفتار شدند.
به گزارش صبح مشهد به نقل از رکنا سیزدهم خرداد در پی وقوع سرقت محموله طلا از داخل یک دستگاه خودروی سمند که در سه‌ راهی شادمهر به سمت مشهد در حرکت بود گروهی از ماموران انتظامی عازم محل حادثه شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.
بررسی های مقدماتی نشان می داد که زانتیا سواران با همکاری سرنشینان پراید، خودروی سمند را به بهانه تخلف متوقف کرده و با یورش مسلحانه با شمشیر و چاقو و شکستن شیشه های سمند، محموله ۳ کیلوگرمی طلا را به سرقت برده اند. با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا و تاکید سردار محمد کاظم تقوی (فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی) برای پیگیری سریع و قاطع ماجرا، بلافاصله گروه ورزیده ای از کارآگاهان به دستور سرهنگ جواد شفیع زاده (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) درحالی عازم کاشمر شدند که سرهنگ سلطانیان سرپرستی گروه عملیاتی را به عهده داشت.

گزارش حاکی است ،گروه مشترک کارآگاهان اداره عملیات ویژه و اطلاعات جنایی، به یاری نیروهای عملیاتی کاشمر رفتند و در چند شاخه اطلاعاتی به بررسی تخصصی ماجرا پرداختند. آنان در عملیات‌های ضربتی و هماهنگ موفق شدند هفت نفر از عوامل این دستبرد را با صدور دستورات ویژه قضایی دستگیرکنند و به پنجه عدالت بسپارند.
تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی براساس اعترافات متهمان نشان داد، سرنخ این ماجرا از متصدیان یک طلافروشی بزرگ در کاشمر آغاز شده است و آنان با طرح یک نقشه وحشتناک به طلاهای دوست و همکار ۱۲ ساله خود دستبرد زده اند. با کشف طلاهای سرقتی از یک تنور روستایی تحقیقات در این باره ادامه یافت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن