شهری

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد در بازدید از پروژه «کوه پارک» تاکید کرد:

«کوه پارک» مشهد پروژه‌ای با هدف ارائه خدمت به مردم و بدون رویکرد اقتصادی

کد خبر : 29383

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد گفت: رویکرد پروژه «کوه پارک» ارائه خدمات به مردم و ایجاد فضایی برای گذران اوقات فراغت بوده و رویکرد اقتصادی ندارد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احمد نوروزی در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهری از پروژه کوه پارک، واقع در ارتفاعات جنوبی مشهد، اظهارکرد: با توجه به اختلاف نظراتی که برای این محدوده پیش آمده بود، موضوع تغییر کارکرد آن مطرح شد؛ به نحوی که بیشتر برای مسائل زیست محیطی و اجتماعات عمومی و گذران اوقات فراغت شهروندان برنامه‌ریزی شود.

نوروزی با بیان اینکه تاکنون کار بسیار قوی از سوی شهرداری مشهد در پروژه کوه‌پارک انجام شده است، گفت: یکی از شاخص‌ترین این اقدامات، گسترش فضای سبز در دوطرف پروژه بوده و انتظار می‌رود طی چندماه آینده، این فضای به طول ۵٫۱ کیلومتری، یکی از محل‌های گذران اوقات فراغت مردم باشد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد افزود: اصل محور تبدیل به پارکینگ می‌شود تا شهروندان خودروهای خود را در این فضا پارک کرده و از فضای ایجاد شده برای کوهنوری، پیاده‌روی، دوچرخه سواری و … استفاده کنند؛ ایجاد آبشارهای بسیار جذابی هم در برنامه قرار گرفته که چند مورد آن ظرف ۲ الی ۳ ماه آینده و آبشار دیگری هم تا پایان سال فعال می‌شود.

نوروزی در بخش پایانی صحبت‌های خود تاکید کرد: رویکرد پروژه «کوه پارک» ارائه خدمات به مردم بوده و رویکرد اقتصادی ندارد؛ البته برای تامین خدمات مورد نیاز شهروندان و عموم امکاناتی چون کارفود و … پیش بینی شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن