استانی

پیام تبریک دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی به آقایان قالیباف و قاضی زاده هاشمی و نیکزاد

کد خبر : 29111

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی در پیامی انتخاب آقای دکتر قالیباف به عنوان رییس جدید مجلس شورای اسلامی و همچنین سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی و مهندس نیکزاد به عنوان نواب رئیس مجلس یازدهم تبریک گفت.

به گزارش صبح مشهد، حسین اکبریان محمد آبادی در این پیام تبریک خطاب به دکتر محمد باقر قالیباف آورده است: کسب رأی اکثریت نمایندگان محترم ملت شریف ایران و انتخاب جنابعالی که از فرماندهان سال‌های پرافتخار دفاع مقدس و از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی، نشان از شایستگی، توان بالای علمی و مدیریتی و تعهد شما دارد.
بی تردید اعتماد ارزشمند نمایندگان محترم و تجارب ارزنده جنابعالی در سال‌های پیشین خدمت، سرمایه‌ای بزرگ و مبارک است که ان‌شاالله یاری‌گر جنابعالی در انجام موفق مسئولیت خطیری که بر عهده گرفته‌اید خواهد بود.
امیدوارم همانگونه که در سنگرهای گوناگون خدمت، توفیقات فراوانی داشته‌اید، در این مسئولیت خطیر نیز، با عنایات الهی، جامعه و نظام اسلامی ما از برکات تلاش‌های جنابعالی بهره‌مند گردد.
اینجانب برای جنابعالی که برآمده از دیار خراسان و سرزمین خورشید نیز می باشید و هم‌چنین برادر عزیزم جناب دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی و یار صدیق انقلاب مهندس نیکزاد بنیان گذار مسکن مهر، یک بار دیگر تبریک عرض می نمایم و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی برایتان مسئلت می نمایم.

حسین اکبریان محمد آبادی ، دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه خراسان رضوی

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 10 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن